A BMW az USA-ban lehetővé teszi a vevőinek, hogy gyorsabbá tegyék autóikat. Elsőként a Z4, illetve hármas sorozat vevői örülhetnek a különleges elemeknek. A kiegészítőket azonban elsősorban az előző generációkhoz találták ki.
Első lépésként sportlégszűrő és a hozzá tartozó levegőgyűjtő kerülhet a motorházfedél alá, ez önmagában 3 lóerőt eredményez. Komolyabb hatása viszont, hogy a motor sokkal pörgősebb lesz. A 330i-s modellcsalád motorjai viszont a vezérműtengely és motorvezérlés cseréje után már 10 lóerővel erősebbek, azaz 235-öt tudnak.
Jól illik a motorhoz, de külön is megrendelhető a sportkipufogó is, amely nemcsak szebben muzsikál, de a teljesítményt is növeli, mialatt a tömege is közel 5 kilóval kisebb. Ha igazán jó gyorsulási értéket szeretne a vevő, kérhet rövidebb áttételű hátsó differenciálművet.
Komplett sportfutóművel készülhetnek a kanyarvadászatra a BMW-tulajok. A lengéscsillapítók mellett a rugók és a stabilizátorok is újak, de a rugótornyokhoz is van merevítő. Ez az egész pedig megkoronázható széles abroncsokkal, melyek 18-19 colos felnikre kerülhetnek.
Ha valaki igazán komolyan veszi a száguldást, nem feledkezhet meg a fékekről sem, ezen a téren a 420 lóerős M3-ashoz kifejlesztett kompozittárcsák kerülhetnek a kocsira.
Az Audinál az S Line, a Mercedesnél az AMG, míg a BMW-nél az M-es termékek állnak a sportosabb beállítottságú vevők rendelkezésére. Ám a három gyártó eddig hasonló gyakorlatot követetett, azaz vagy egyben vásárolt valaki a sportmodellek közül, mondjuk egy S4-est, egy E 55 AMG-t vagy egy M6-ost, vagy csak optikai- és futóműtuninghoz juthatott hozzá, a teljesítmény tabu volt.