A kizárólag jobbkormányos építése miatt Európában nem éppen elterjedt sportkupé, a Nissan Skyline GT-R új, még fejlesztés allatt álló verziója a múlt héten egy átdolgozott Porsche 997 Turbóval tesztelt együtt a Nürburgringen. A japán autó az utcai autók erőfitogtatására gyakran használt Nordschleifén körözött együtt a német vetélytárssal, beszámolók szerint néha már-már versenyszerűen.
A Porsche lemaradt
A Porsche lemaradt
Fotó megosztása:
Talált, süllyedt
Talált, süllyedt
Fotó megosztása:
550 lóerő?
550 lóerő?
Fotó megosztása:
3,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra
3,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra
Fotó megosztása:
Váltófülek a kormány mögött
Váltófülek a kormány mögött
Fotó megosztása:
Sportülések
Sportülések
Fotó megosztása:
Csak 7000-től piros
Csak 7000-től piros
Fotó megosztása:
Brembo fékkel
Brembo fékkel
Fotó megosztása:
Négykerék-hajtást rejt
Négykerék-hajtást rejt
Fotó megosztása:
2+2 személyes
2+2 személyes
Fotó megosztása:
A motor gombbal indul
A motor gombbal indul
Fotó megosztása:
Duplatúrbós V6-os
Duplatúrbós V6-os
Fotó megosztása:
340-ig kalibrálva
340-ig kalibrálva
Fotó megosztása:
Ahogy megszoktuk
Ahogy megszoktuk
Fotó megosztása:
Csomagtartó is akad
Csomagtartó is akad
Fotó megosztása:
Multikormány
Multikormány
Fotó megosztása:
2009-ben már 530 lóerővel
2009-ben már 530 lóerővel
Fotó megosztása:
Spéci futóművel és fékkel
Spéci futóművel és fékkel
Fotó megosztása:
A Porsche lemaradt
A Porsche 997 eddigi rekordja a 20,8 km-es pályán 7:40 volt, amit a Nissan 7:38-ra szorított le. A Lamborghini Gallardo Superleggera csak 7 perc 46 alatt körbe. A mérés egyelőre nem hivatalos, de ha a Skyline tényleg gyorsabb a Porschénál, akkor biztosak lehetünk benne, hogy a japánok nem hagyják ki a PR-lehetőséget, és hamarosan szabályosan mért idővel is elbüszkélkednek majd – nagyon jól jön az ilyesmi a közelgő bemutató miatt.
A Skyline GT-R tanulmányverzióját 2005-ben leplezték le Tokióban, a szériamodell pedig a jövő hónapban debütál ugyanott. Ebből állítólag már balkormányos verzió is lesz.