Tegnap már megismertük a Fiat Fiorinót, amely azonban nem egy önálló modell, hanem a PSA-csoporttal és a Tofasszal közösen készül. Most itt a PSA két modellje, a Peugeot Bipper és a Citroën Nismo. Látványra ne keressünk különbséget, kutassunk a márkajelzés után, akkor tudni fogjuk, milyen autó.
 

Oldallégzsák is kérhető
A kesztyűtartó lehet zárt vagy nyitott

A kesztyűtartó lehet zárt vagy nyitott

A kesztyűtartó lehet zárt vagy nyitott


Ahogy olasz testvérük, a PSA-modellek is az egyre sűrűsödő városi és város környéki forgalomban lesznek igazán elemükben, köszönhetően csupán 3,86 méteres hosszuknak. Csupán 10,6 méteres körön megfordulnak ezek a járművek.

2,5 köbméteres raktér áll rendelkezésre, ami az utasülés lehajtásával bővíthető. Maximum 610 kilogrammnyi cuccot bírnak el, amit az aszimmetrikus hátsó ajtón, illetve egy vagy két oldalsó tolóajtón lehet berakodni. Ezenkívül összesen 12 tárolórekesz kapott helyet az utastér első részében.

Hátul és oldalt is rakodható

Hátul és oldalt is rakodható

Hátul és oldalt is rakodható


Kétféle 1,4-es motor választható a Bipperhez és a Nemóhoz. A benzines 75, a dízel 68 lóerős, utóbbi viszont csupán 4,5 litert fogyaszt vegyes használatban. Utóbbi változathoz 2008-tól 5 fokozatú robotizált váltó is társítható majd.

A PSA „Terepcsomagot” is kínál autóihoz, amelyben megemelt felfüggesztés, 15 colos kerekek, alsó motorvédő lemez, és nagyobb oldalsó és első műanyag védőelemek szerepelnek.