Egyelőre még mindig nem volt meg a Nissan új sportkocsijának bemutatója, azt csak a hónap végén Tokióban leplezik le. Mivel eddig csak jobbkormányos kivitelben készült, nálunk kevésbé ismerte a Nissan Skyline GT-R, de az autórajongók szemében igazi unikum.
Az új GT-R formáját már ismerhetjük, hiszen a Nürburgringen már sokszor lefotózták, ahol profi pilóták tesztelték az autót. Megtartották a jellegzetes hűtőmaszkot és a kerek hátsó lámpákat is.
Amerikai lapoknak köszönhetően már pár hivatalosnak tűnő fotó és információ is megjelent róla, melyből számos részlet kiderül. Például, hogy továbbra is hathengeres motor kerül a kocsi orrába, ezt valószínűleg két turbóval spékelik meg. A 3,8 literes blokk várhatóan 473 lóerőt illetve 588 newtonmétert tud majd. Ennek köszönhetően állítólag 3,5 másodperc alatt gyorsul nulláról 100 km/órára a kupé, a végsebessége pedig 315 km/óra.
Ahogy Japánban sok más sportkocsié, a GT-R műszerfala is különleges. Középre került a fordulatszámmérő, amelyen a 7000-es jelzésnél kezdődik a vörös zóna. A kilométeróra elárulja, mire is lehet képes a kocsi a szem előtt lévő felső mező 220-nál kezdődik, miután a mutató „4 órától” indul.
Valószínűleg duplakuplungos váltó lehet a kocsiban, amit a kormány mögötti fülekkel lehet kapcsolni. A kiemelkedő vezethetőséget nemcsak ez, de a négykerék-hajtás is segíti. Már tudjuk, hogy a zöld pokolnak nevezett Norschleifén gyorsabb, mint a Porsche 911 Turbo, sőt képes lehet elkapni a Carrera GT-t is.
Ez csak azért nem jön össze, mert nem tudják elcsábítani Walter Röhrl-t, aki a leggyorsabb volt a szuper-Porschéval. A 2. legjobb időt autózó Horst von Saurma tesztelte a GT-R-t, és saját Carrera GT-s idejét megfutotta vele. A legszebb a GT-R-ben, hogy várhatóan egy Porsche Turbo árának feléért megkaphatja a vevő.