A Nissan most bemutatott sportkocsiját a Porsche Turbo ellenfelének szánják. Ám a 310-es végsebességű GT-R tudását is lehet fokozni, két év múlva érkezik az erősebb változat.
Alig telt el pár nap a Nissan új szuperautójának bemutatója óta, máris azt híresztelik, elődeihez hasonlóan ebből a GT-R-ből is lesz durvább kivitel. Várhatóan 2009-re készülhet a V-spec névre keresztelt változat.
Jelen állapotában a 3,8 literes V6-os turbómotor 480 lóerős, amit a durvább változat számára továbbfejlesztenek, így 530 lóerőt teljesít majd. Ezzel képesek lesznek tovább javítani a kocsi amúgy is szenzációs 3,8 másodperces sprintidejét 100-ig.
Porsche-evő japán
1/29 A Porsche lemaradt
A Porsche lemaradt
Fotó megosztása:
2/29 Talált, süllyedt
Talált, süllyedt
Fotó megosztása:
3/29 550 lóerő?
550 lóerő?
Fotó megosztása:
5/29 3,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra
3,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra
Fotó megosztása:
6/29 Váltófülek a kormány mögött
Váltófülek a kormány mögött
Fotó megosztása:
7/29 Sportülések
Sportülések
Fotó megosztása:
9/29 Csak 7000-től piros
Csak 7000-től piros
Fotó megosztása:
10/29 Brembo fékkel
Brembo fékkel
Fotó megosztása:
11/29 Négykerék-hajtást rejt
Négykerék-hajtást rejt
Fotó megosztása:
13/29
Fotó megosztása:
14/29 2+2 személyes
2+2 személyes
Fotó megosztása:
15/29 A motor gombbal indul
A motor gombbal indul
Fotó megosztása:
17/29 Duplatúrbós V6-os
Duplatúrbós V6-os
Fotó megosztása:
18/29 340-ig kalibrálva
340-ig kalibrálva
Fotó megosztása:
19/29
Fotó megosztása:
21/29
Fotó megosztása:
22/29 Ahogy megszoktuk
Ahogy megszoktuk
Fotó megosztása:
23/29 Csomagtartó is akad
Csomagtartó is akad
Fotó megosztása:
25/29 Multikormány
Multikormány
Fotó megosztása:
26/29 2009-ben már 530 lóerővel
2009-ben már 530 lóerővel
Fotó megosztása:
27/29 Spéci futóművel és fékkel
Spéci futóművel és fékkel
Fotó megosztása:
29/29
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Spéci futóművel és fékkel
Spéci futóművel és fékkel
Ez azonban csak a kezdet, a GT-R V-spec 250 kilogrammal könnyebb lesz a hagyományos modellnél, köszönhetően a szénszálas műanyag és az alumínium széleskörű alkalmazásának. Ezenkívül még sportosabb futóművet és jobb fékeket kap a modell, amely így garantáltan gyorsabb lesz a Nürburingen a széria GT-R szenzációs, 7 perc 38 másodperces köridejénél is.