2007 szeptember végéig 126 000 új autó fogyott állt Magyarországon, ez 9000-rel kevesebb a tavalyi értéknél. A legrosszabb eladási statisztikák tavasszal voltak, év végére nagyjából 10 százalékos csökkenés várható a 2006-os forgalomhoz képest.
Az általános csökkenés közepette vannak márkák, amelyek javítani tudtak, a Kia például 52 százalékkal, az Alfa Romeo 50 százalékkal több autót adott el, de a Honda is 32 százalékot javított a 2006-os eredményeikhez képest.
Vannak azonban márkák, amelyek nagyon rosszul járhatnak az idei évben. A Népszava információi szerint az ezredforduló tájékán kimondottan sikeres francia márkák nagyot buknak 2007-ben. Míg a Renault 2003-ban kis híján 20 ezer autót adott el, idén az év első kilenc hónapjában mindössze 5339 darabos eredményt tudnak felmutatni.
A Peugeot sem jár jobban, ők 2003-ban még majdnem 15 ezer gépkocsit adtak el, 2007-ben eddig csak 5862 darab autójuk talált gazdára. A Citroën 12,8 százalékos csökkenést könyvelhet el, hiába a nemritkán egymillió forintos árengedmény.
Óriásit bukott a kimondottan a szegényebb keleti piacra szánt Dacia Logan is, a tavalyi eladásokat majdnem 60 százalékkal múlja alul az idei teljesítmény.