Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Lilával a tervezett szakasz
Fotó megosztása:
A lila nyíl mutatja a helyszínt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ez áfával 320,16 milliárd forint, amiből könnyen kiszámítható, hogy 4,5 milliárd jut minden kilométerre.
Szerencsére nem ennyire brutális a helyzet, miután a győztes nemcsak megépíti, de üzemelteti is az autópályát. A szerződéses összeg ugyanis az építésen túl a 30 éves koncessziós időtartamon belül tartalmazza az üzemeltetés, fenntartás és felújítás költségeit is.
A munkálatok még 2007 végén elkezdődhetnek, ennek megfelelően az építkezés a szerződésnek megfelelően 2010 tavaszán befejeződhet.