Évente többször is végeznek nagysebességű tesztet a dél-olasz tesztpályán Nardo mellett. Ezúttal a Continental által támogatott tuningcégek mutathatták meg, mit is tudnak. A 12,5 kilométeres döntött oválpályán legföljebb az időjárás lassíthatja a száguldozókat. Fontos a megfelelő időjárás, ezért választják a hidegebb időszakot, de még ilyenkor is jéggel hűtik a motorokat.
A legutóbbi végsebességpróbán egy Audi TT volt a leggyorsabb. Az MTM Bimoto elképesztő 390,6 km/órával száguldott! Nem ismeretlen a pályán a Bimoto, a korábbi változata 371 km/órás tempóra volt képes, mielőtt pár kör után tönkrement volna. Az évek során tovább dolgoztak az autón, így elkészült az átdolgozott modell, amely nemcsak gyorsabb, de erősebb is lett.
Ebben a szörnyetegben két 1,8 literes turbómotor van, amelyek egyenként 510 lóerősek. A második motor a hátsó ülés helyét foglalja el. Azaz összesen 1020 lóerő illetve 1014 Nm nyomaték gyorsítja a sportkocsit. Ahogy egy Audihoz illik, a Bimoto is négykerék-hajtású, de másként, mint általában, itt ugyanis két váltót szereltek be. Nulláról százra 3,1 másodperc alatt gyorsul.
Nem egyedi eset ez a tempó az új Bimototól, hiszen júliusban egy másik pályán, Papenburgban 393,63 km/órával száguldott.
A legjobbak eredményei a legutóbbi nardói teszten:
1. Audi MTM Bimoto: 390,6 km/h
2. Sportec Porsche 997 SPR1: 378,4 km/h
3. Techart GT Street Porsche 997: 358,2 km/h
4. Lamborghini Murcielago LP640 Edo Competition: 345,7 km/h
5. Techart Porsche 997 turbo kabrió: 344,2 km/h
6. 9ff CT-78: 336,3 km/h
7. Brabus Maybach 57: 330,6 km/h
8. Mercedes E63sme: 330,5 km/h
9. VW Golf R36 HGP 327,6 km/h
10. Mercedes SL Lorinser Biturbo: 325 km/h