Évente többször is végeznek nagysebességű tesztet a dél-olasz tesztpályán Nardo mellett. Ezúttal a Continental által támogatott tuningcégek mutathatták meg, mit is tudnak. A 12,5 kilométeres döntött oválpályán legföljebb az időjárás lassíthatja a száguldozókat. Fontos a megfelelő időjárás, ezért választják a hidegebb időszakot, de még ilyenkor is jéggel hűtik a motorokat.

A legutóbbi végsebességpróbán egy Audi TT volt a leggyorsabb. Az MTM Bimoto elképesztő 390,6 km/órával száguldott! Nem ismeretlen a pályán a Bimoto, a korábbi változata 371 km/órás tempóra volt képes, mielőtt pár kör után tönkrement volna. Az évek során tovább dolgoztak az autón, így elkészült az átdolgozott modell, amely nemcsak gyorsabb, de erősebb is lett.

2x510 lóerő
600 ezer euróba kerül

600 ezer euróba kerül

600 ezer euróba kerül


Ebben a szörnyetegben két 1,8 literes turbómotor van, amelyek egyenként 510 lóerősek. A második motor a hátsó ülés helyét foglalja el. Azaz összesen 1020 lóerő illetve 1014 Nm nyomaték gyorsítja a sportkocsit. Ahogy egy Audihoz illik, a Bimoto is négykerék-hajtású, de másként, mint általában, itt ugyanis két váltót szereltek be. Nulláról százra 3,1 másodperc alatt gyorsul.

Nem egyedi eset ez a tempó az új Bimototól, hiszen júliusban egy másik pályán, Papenburgban 393,63 km/órával száguldott.

A legjobbak eredményei a legutóbbi nardói teszten:

1. Audi MTM Bimoto: 390,6 km/h
2. Sportec Porsche 997 SPR1: 378,4 km/h
3. Techart GT Street Porsche 997: 358,2 km/h
4. Lamborghini Murcielago LP640 Edo Competition: 345,7 km/h
5. Techart Porsche 997 turbo kabrió: 344,2 km/h
6. 9ff CT-78: 336,3 km/h
7. Brabus Maybach 57: 330,6 km/h
8. Mercedes E63sme: 330,5 km/h
9. VW Golf R36 HGP 327,6 km/h
10. Mercedes SL Lorinser Biturbo: 325 km/h