Lecserélné jelenlegi összkerékhajtását a Hyundai és leányvállalata, a Kia. A gyárak a következő években több modelljüket is elérhetővé tennék az új hajtásrendszerrel, amihez a Haldex rendszerét tesztelik.

Jelenleg a dél-koreai gyártók szabadidő-autói elérhetők négykerék-hajtással, ami a Haldex rendszeréhez hasonlóan működik. Azaz normál helyzetben az első kerekeket hajtja, ám ha azok kipörögnének, akkor jut nyomaték a hátsókhoz is. Kifejezetten terepen lehetőség van fixálni a hajtást 50-50 százalékos elosztásban is.

A svéd gyártó új megoldása tartalmaz egy elektronikus vezérlésű differenciálművet, így az intelligens összkerékhajtási rendszer nemcsak a két tengely között osztja, de az egyes kerekekre is a megfelelő nyomatékot juttatja. Ezzel pedig az adott útviszonyoknak legmegfelelőbb tapadás érhető el. Sőt a szenzoroktól érkező adatok alapján lehetséges, hogy már a kerék megcsúszása előtt több nyomaték jusson a másik tengelyre.

Jelenleg a Volkswagen, az Audi, a Bugatti, a Seat, a Skoda, a Land Rover és a Volvo számára is a Haldex szállítja a négykerék-hajtást. Ám jövőre már az Opel, a Cadillac és a Chevrolet is innen szerzi be. A Hyundai/Kia azért fontos nagyon a svéd gyárnak, mert azok lehetnek az első ázsiai partnerei.