2008 első negyedévétől Magyarországon elérhető lesz az eredetileg kínai piacra kitalált Citroën C4 Sedan. Azaz mégsem, mivel hozzánk nem a kínai, hanem a 2007 áprilisa óta Argentínában gyártott változat érkezik, és nem is Sedan, hanem Pallas néven. A név egyébként magyar találmány.
Ezzel már háromféle személyautó-változatban kapható a Citroën C4-es, a limuzin mellett kétajtós kupéként és ötajtós ferdehátúként kapható a francia gyár járműve. Egyelőre pontos árat nem tudni, csak annyit, hogy 150 ezerrel kérnek majd érte többet, mint az ötajtósért, de az ötajtós jövő évi árlistája még alakulófélben van.
Ám ezt a felárat mindenképpen megéri a Pallas, hiszen hosszabb (+10cm) tengelytávjának köszönhetően nagyobb helyet biztosít a hátul ülő utasok számára, és a csomagtartója is rendkívül tágas (513 liter). Ha több kell, a gépkocsi szériatartozékként 2/3-1/3 arányban osztottan dönthető üléspaddal is rendelkezik.
Kétféle motorral kerül forgalomba az autó, az egyik dízel, a másik benzines, de mindkettő 1,6-os, és mindkettő 110 lovas. Persze a dízel lesz a drágább, de 260 newtonméteres maximális nyomatékával és alacsony fogyasztásával sokkal jobb vezetési élményt kínál.
A C4 Pallas szériában kap változó rásegítésű szervokormányt, ABS-t, elektronikus fékerőelosztót, vészfékasszisztenst, tempomatot, vezető- és utasoldali első légzsákokat. Felárért menetstabilizáló és kipörgésgátló, kanyarkövető xenon fényszórók, tolatóradar, oldallégzsák, függönylégzsák is rendelhető.