Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Fotó megosztása:
Rosberg a Williamsnél marad
Rosberg a Williamsnél marad
Fotó megosztása:
Nakajima pilótaállást kapott
Nakajima pilótaállást kapott
Fotó megosztása:
Egy versenyt már teljesíett
Egy versenyt már teljesíett
Fotó megosztása:
Műsor nem lesz, csak munka
Műsor nem lesz, csak munka
Fotó megosztása:
Január 22-én jöhet az új járgány
Január 22-én jöhet az új járgány
Fotó megosztása:
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Fotó megosztása:
Egyértelmű a fejlődés
Egyértelmű a fejlődés
Fotó megosztása:
Nakajima jól szerepel
Nakajima jól szerepel
Fotó megosztása:
Ők lesznek a harmadik erő?
Ők lesznek a harmadik erő?
Fotó megosztása:
2010-ben oda megy, ahol győzhet
2010-ben oda megy, ahol győzhet
Fotó megosztása:
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Fotó megosztása:
Jobb autó kell
Jobb autó kell
Fotó megosztása:
Kétlaki lesz a csapat
Kétlaki lesz a csapat
Fotó megosztása:
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Fotó megosztása:
Ez már a végleges verzió
Ez már a végleges verzió
Fotó megosztása:
Szoros verseny vár az FW30-ra
Szoros verseny vár az FW30-ra
Fotó megosztása:
A megszokott kék-fehér autó
A megszokott kék-fehér autó
Fotó megosztása:
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Fotó megosztása:
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Fotó megosztása:
Hatszázadszorra a pályán
Hatszázadszorra a pályán
Fotó megosztása:
Monaco igazi Williams-pálya
Monaco igazi Williams-pálya
Fotó megosztása:
Rosberg sokat vár
Rosberg sokat vár
Fotó megosztása:
Kutya baja
Kutya baja
Fotó megosztása:
Monaco csak ígéret maradt
Monaco csak ígéret maradt
Fotó megosztása:
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Fotó megosztása:
Elégedetlenek
Elégedetlenek
Fotó megosztása:
Go East!
Go East!
Fotó megosztása:
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Fotó megosztása:
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
Fotó megosztása:
Legfeljebb részvényeket adnának el
Legfeljebb részvényeket adnának el
Fotó megosztása:
Maradna még pár évig
Maradna még pár évig
Fotó megosztása:
Nem veti szét a boldogság
Nem veti szét a boldogság
Fotó megosztása:
Műsor nem lesz, csak munka
Bár a hétvégétől megkezdődik a Forma-1-es csapatok 2008-as autóinak bemutatóinak sora, a Williams-Toyota idén kimarad ebből – a grove-i gárda úgy döntött, hogy ők egyszerűen dolgoznak tovább, a show-t meghagyják a többieknek.
Az FW30 látványos leleplezése helyett a Williams csak a munkára koncentrál, a pocsék 2006-os idény után tavaly már sikerült visszaállítaniuk megtépázott renoméjukat, és 2008-ban is ezen az úton szeretnének továbbhaladni.
„2007-ben a tekintélyünk helyreállítása, és a megbízhatósági problémák kiküszöbölése volt a célunk. Nem sikerült tökéletesen, mert négyszer is műszaki probléma miatt nem fejezték be az autóink a versenyt, jövőre ezt nullára kell csökkentenünk, csak így lehet megnyerni a bajnokságot” – magyarázta Sam Michael, a csapat technikai igazgatója.
„Van még min javítanunk, de ha az autó megbízható, akkor a teljesítményt is sokkal könnyebb javítani. Ami a 2007-es célokat illeti, teljesítettük őket, 2008-ban egy újabb lépést szeretnénk tenni előre.”
A Williams 2007-ben a 4. helyen fejezte be a konstruktőri világbajnokságot, jövőre pedig a csapattal már harmadik idényét kezdő Nico Rosberggel, és az újonc japán Kazuki Nakajimával folytatják a munkát.