A gyártásba és technológiába ölt töménytelen pénzt szeretné kitermelni a Bugatti, ezért újabb modelleket terveznek. A Veyron targa változatáról már hallottunk, ám most egy teljes új modellről pletykálnak.
A francia alapító, Ettore Bugatti felesége nyomán „Lydiának” nevezett projektből egy a versenyautókhoz közel álló modell kerülhet utcára. Az Auto Motor und Sport illusztrációi szerint leginkább a Le Mans-i versenyautókra emlékeztet majd a kocsi. Persze a Bugattikra jellemző hűtőnyílás továbbra is megmarad.
Bár logikus lépés lenne, a kiszivárgott hírek szerint nem a Veyron V16-os négyturbós motorja kerül majd a kocsiba, hanem egy szerényebb V12-es. Ám csak a hengerek számában lesz hátrányban a Lydia, mert teljesítménye az 1001 helyett 1175 lóerő lesz. Sőt, hogy minden adott legyen az elementáris száguldáshoz, a sportkocsi a Veyronnál sokkal könnyebb, csupán 1,5 tonna lesz.
A tervek szerint 400 km/óra feletti végsebességre lesz képes, ami látva a fenti adatokat, nem is kétséges, hiszen a gyengébb, kövérebb tesó is átlépte 7-tel azt. Ám a gyár ennél sokkal izgalmasabb tervet szőtt.
Elképesztő, 6 perc 40 másodperces körídőt akarnak elérni a Nordschleifén, az autógyárak és sebességőrültek által előszeretettel használt 20 kilométeres pályán. Jelenleg a Radical SR8 tartja a rendszámot kapott autók közül a rekordot 6 perc 55 másodperccel, de hagyományos sportkocsik közül egy sincs 7 perc 20 alatt.
Eredetileg 2009-re tervezték a középmotoros sportkocsi bemutatást, ám most úgy tűnik, a szupergazdagoknak 2010-ig várniuk kell, miután a károsanyag-kibocsátási normák változása miatt Martin Winterkorn, a VW-csoport vezetője egy időre leállította projektet. Ahhoz, hogy valaki megszerezzen egyet a 70 darabosra tervezett flottából, nem kevesebb, mint 2,5 millió eurót kell átutalnia.