Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Fotó megosztása:
Rosberg a Williamsnél marad
Rosberg a Williamsnél marad
Fotó megosztása:
Nakajima pilótaállást kapott
Nakajima pilótaállást kapott
Fotó megosztása:
Egy versenyt már teljesíett
Egy versenyt már teljesíett
Fotó megosztása:
Műsor nem lesz, csak munka
Műsor nem lesz, csak munka
Fotó megosztása:
Január 22-én jöhet az új járgány
Január 22-én jöhet az új járgány
Fotó megosztása:
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Fotó megosztása:
Egyértelmű a fejlődés
Egyértelmű a fejlődés
Fotó megosztása:
Nakajima jól szerepel
Nakajima jól szerepel
Fotó megosztása:
Ők lesznek a harmadik erő?
Ők lesznek a harmadik erő?
Fotó megosztása:
2010-ben oda megy, ahol győzhet
2010-ben oda megy, ahol győzhet
Fotó megosztása:
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Fotó megosztása:
Jobb autó kell
Jobb autó kell
Fotó megosztása:
Kétlaki lesz a csapat
Kétlaki lesz a csapat
Fotó megosztása:
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Fotó megosztása:
Ez már a végleges verzió
Ez már a végleges verzió
Fotó megosztása:
Szoros verseny vár az FW30-ra
Szoros verseny vár az FW30-ra
Fotó megosztása:
A megszokott kék-fehér autó
A megszokott kék-fehér autó
Fotó megosztása:
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Fotó megosztása:
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Fotó megosztása:
Hatszázadszorra a pályán
Hatszázadszorra a pályán
Fotó megosztása:
Monaco igazi Williams-pálya
Monaco igazi Williams-pálya
Fotó megosztása:
Rosberg sokat vár
Rosberg sokat vár
Fotó megosztása:
Kutya baja
Kutya baja
Fotó megosztása:
Monaco csak ígéret maradt
Monaco csak ígéret maradt
Fotó megosztása:
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Fotó megosztása:
Elégedetlenek
Elégedetlenek
Fotó megosztása:
Go East!
Go East!
Fotó megosztása:
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Fotó megosztása:
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
Fotó megosztása:
Legfeljebb részvényeket adnának el
Legfeljebb részvényeket adnának el
Fotó megosztása:
Maradna még pár évig
Maradna még pár évig
Fotó megosztása:
Nem veti szét a boldogság
Nem veti szét a boldogság
Fotó megosztása:
Január 22-én jöhet az új járgány
A Williams új autóját, az FW30-at az eredeti tervek szerint a hétfőn kezdődő jerezi tesztsorozaton küldte volna pályára, azonban a grove-iak csúsznak egy hetet. Az autó csak Valenciában mutatkozik be, Nicio Rosbergnek és Kazuki Nakajimának egyelőre a 2007-es modellel kell beérnie.
„Az időbeosztás mindig is szoros lesz. Most ahelyett, hogy erőltetett menetben dobnánk ki az új autót, inkább várunk a következő heti valenciai tesztig” – nyilatkozta a csapat technikai igazgatója, Sam Michael.
A 2008-as Williams késése ellenére a hétfőn Jerezben pályára guruló tavalyi modellben már a 2008-as szabályoknak megfelelő, négyversenyes élettartamú sebességváltót próbálgathatják a pilóták.
„A késés nem jelent problémát. Már a 2007-es sebességváltót is a 2008-as szabályoknak megfelelően építettük meg” – árulta el Michael.
Mivel a Williams idén nem tart külön bemutatót a 2008-as autójának, így annak ellenére, hogy a sebességváltó már megvan, a motor pedig nem változik, a mindenkit leginkább érdeklő FW30-as kasztni megpillantására még egy hetet kell várnunk.