Nincs nagy változás, a folytonosságra építenek
Hétfőn és tegnap még a tavalyi RB3-assal körözött David Coulthard és Mark Webber Jerezben, ma délelőtt azonban kitolták a garázsból a csapat új autóját, az RB4-est.

Az RB4 a McLarentől két éve a csapathoz szerződött tervező, Adrian Newey második munkája a Red Bukknál. A brit szakember láthatóan nem távolodott el a tavalyi irányvonaltól, radikális változások nincsenek a 2008-as modellen. A többi új autóhoz hasonlóan a pilótafülke oldalfala egy kicsit magasabb lett, és felkerült az RB4 elejére is a McLaren-féle hídszárny, ezen kívül egy a tavalyi autón nem szereplő légterelő elem került az oldalszekrény elé.

A csapatnak elsősorban nem is az aerodinamikai fejlesztés lehetett a fő célja, sokkal inkább a megbízhatósági problémák kiküszöbölése, főképp a tavaly egész évben rakoncátlankodó sebességváltó hibamentessé tétele – különösen nagy jelentőséget kap ez idén, ugyanis 2008-ban már  nem egyetlen versenyt, hanem négy teljes hétvégét kell majd kibírnia.

Az RB4-est a rangidős, David Coulthard teszteli elsőként ma, Webber később próbálja ki az új modellt.