Miután megvált Forma-1-es csapatától, továbbra sem oldódtak meg a Spyker autógyár anyagi problémái. Már átszervezték a vezetést és hozzáláttak a problémák mélyebb feltárásához is.

Ennek következtében elvetették a különleges C12 Zagato modell további gyártását. Ezzel a már eladott 125 millió forintba kerülő modellek ára biztos még feljebb kúszik másodkézből.

Ám így sem marad új modell nélkül a Spyker genfi standja, ugyanis a márciusi autókiállításon bemutatják az üvegtetős C8 Laviolette nyújtott változatát, amit majd a Spyder hosszított kivitele is követ. Ebben az elektromos vászontető továbbfejlesztett változata mutatkozik be.

Ahogy a rövidebb kasztnit, úgy a hosszút is a Karmann szállítja majd, és ezúttal is teljes egészében alumíniumból készül. Mialatt a kocsi masszív negyven centivel bővül a tengelytávja is hosszabb lesz 100 milliméterrel, így már magasabbak is kényelmesen elférhetnek az autóban. Az utastér szélességében is kibővül.

Azt, hogy a hosszú C8-asokba is a hazánkból származó Audi V8-asa kerül-e, egyelőre nem tudjuk. Felreppentek ugyanis olyan pletykák, hogy a költségcsökkentés érdekében a Volkswagen-csoport 8 és 12 hengeres motorjai helyett az USA-ból venne olcsóbb erőforrásokat a Spyker. A hosszított C8-as értékesítése az év végén kezdődik.