A Renault F1-es csapatát is hasonló módon támogató pénzintézet a Magyar Nagydíj mellett a belga és az ausztrál futam „keresztanyja” is lesz. A magyarországi szerepvállalást így indokolta a cég:
„Közép- és Kelet-Európa kiemelten fontos piac cégünk számára, mi több, olyan régió, ahol nagyon nagy a Forma-1 iránti érdeklődés, rajongás. A Magyar Nagydíj az egyetlen futam ebben a régióban, így számunkra alapvető fontosságú, hogy ezt a versenyt sikeresen használjuk fel cégünk ismertségének további növelésére ezen országokban. Egyértelmű döntés volt számunkra a Magyar Nagydíj névadó szponzori támogatása” – mondta Isabelle M. Conner, az ING csoport marketingvezetője.
A névadó szponzori együttműködésnek köszönhetően az ING kiemelten jelenik meg a pálya körül, a Hungaroring bejáratainál, minden belépőn, valamint a versenyhez kapcsolódó termékeken. Az együttműködés anyagi vonatkozásai nem publikusak. A cég további tíz futamon lesz jelen reklámjaival a 2008-as idényben.