Állj oda és várj, amíg apu nyomja a gombot!
Fotó megosztása:
3 év alatt megvalósult a Trepiuno tanulmány
Fotó megosztása:
Nem saját: az 500 egyszerre smart és Mini
Fotó megosztása:
Ez az is elődöt idézi
Fotó megosztása:
Sötét színekkel nagyon kiüt a hátsó lámpa nagy mérete
Fotó megosztása:
Csak jövő januárra lesz itt nálunk
Fotó megosztása:
A Fiat 500-ast is fehérben muatatták be
Fotó megosztása:
A tériszonyosokat kiszuperálták a produkcióból
Fotó megosztása:
Nem, ez nem állami ünnepség, csak megadták a módját
Fotó megosztása:
Nem viccelt a Fiat, teleküldték az eget pirotechnikával
Fotó megosztása:
Már a bemutató évében lett belőle négyszemélyes
Fotó megosztása:
Az újban nincs harmonikatető, 5 csillaggal ez már nem megy
Fotó megosztása:
Ezt még Berlinben láttuk
Fotó megosztása:
A legelső kétüléses volt, és nem lett sikeres
Fotó megosztása:
Hasonló parádét nem láttam még más bemutatón
Fotó megosztása:
Minden felniben ott a jel, először a Fiat 109 éves történelmében
Fotó megosztása:
A C4 és a 207 után itt is van illatárasztó berendezés. Az USB-bemenet jobb
Fotó megosztása:
19 féle matrica válaszható
Fotó megosztása:
Felniből 9 különböző van
Fotó megosztása:
Ez a Frau-bőrkárpit, amire a Fiat büszke
Fotó megosztása:
Made in Poland, mint a Kis Polski és a Panda
Fotó megosztása:
Az elefántcsont a retroszín
Fotó megosztása:
A csomagtér kicsi, de elmegy
Fotó megosztása:
Emberek a kilincsben!
Fotó megosztása:
Ki gondolná, hogy ilyen tágas?
Fotó megosztása:
Tuti jó váltója van a 100 lóerősnek
Fotó megosztása:
Fémnek tűnhet, de műanyag a burkolat
Fotó megosztása:
A küszöbre is jutott egy fél 500
Fotó megosztása:
Apró, de igényes autó. Nem lesz olcsó
Fotó megosztása:
Háromféle motorral lesz
Fotó megosztása:
Bájos luxuskisautóként alávághat a Lancia Ypsilonnak is
Fotó megosztása:
A retroautók közül eddig csak a MINI és a Mustang sikerült ilyen jól
Fotó megosztása:
Nagyjából a Panda alapjaira épül
Fotó megosztása:
Egy műszeren látunk mindent
Fotó megosztása:
A kínain öccá, olaszul csinkvecsento
Fotó megosztása:
549 936 variáció létezik az 500-asból
Fotó megosztása:
Zabálják az olaszok, mert ifjúságukat idézi
Fotó megosztása:
Az EU-tagságot ünnepelték ekkora pompával pár országban
Fotó megosztása:
Happy Birthday! - búgta Marilyn
Fotó megosztása:
Ők rituális hamulapátozásra készülhettek?
Fotó megosztása:
Beugrott négy gombafejű gitárral
Fotó megosztása:
Az 500-ashoz minden olasz kötődik
Fotó megosztása:
Megtanult vízen járni a show kedvéért
Fotó megosztása:
Ciao, bella! Ciao, Béla!
Fotó megosztása:
1957 és 1975 között gyártották az eredetit
Fotó megosztása:
Ez még nem az igazi!
Fotó megosztása:
Extraként kapható az autótakaró
Fotó megosztása:
Meghozták a sikert
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A pénzvilág szereplői azonban egyelőre még nincsenek elragadtatva a Fiattól, a cég kockázati besorolása továbbra is rossz – a vezér, Sergio Marchionne legnagyobb felháborodására. Elemzők szerint a besorolás csak további hónapok, sőt fél év múlva változhat pozitív irányba, ha a Fiat képes lesz fenntartani a növekedést.
Tekintetbe véve az 500-as minden várakozást felülmúló sikerét, az amerikai terjeszkedési terveket, és azt, hogy a Fiat csomagjában olyan nevek, találhatók még, mint a Lancia, az Alfa Romeo, a Maserati és természetesen a Ferrari, nem kétséges, hogy Marchionnénak már nem fáj sokáig a feje, a makacs bankárok miatt.