Az indiai Pioneer felfüggesztések elég különös módját találta ki termékük népszerűsítésének. A gyanútlan autós egyszer csak egy hatalmas gödröt vesz észre maga előtt az úton – eddig itthonról is ismerős a helyzet -, majd amikor áthajt rajta a legkisebb zökkenőt sem érzi. A Pioneer ezután elárulja, hogy ilyen érzés lenne az ő alkatrészeiket használni. Ha lenne kátyú. Az ugyanis nincs.
A kátyúmatrica első pillantásra még viccesnek tűnik, de ha belegondolunk, hogy egy ilyen trükk mennyire megzavarhatja a forgalmat, sőt az esetleges hirtelen irányváltás miatt akár súlyos balesethez is vezethet, már elgondolkodunk azon, hogy Indiában mennyire veheti komolyan munkáját az ottani közlekedésfelügyelet, és létezik-e valamilyen reklámetikai kódex.
Érdekes, hogy az ötlet nem áll egyedül, Chilében a Ford hasonló fogással hirdeti a Ranger terepjáró képességeit.
Hogy ők járnak jobban a látszat-úthibákkal, vagy mi a hazai nagyon is valós darabokkal, azt egyelőre nem sikerült eldöntenünk.