Nemrég írtunk a Lancia érkező modelljeiről és máris itt van az első új modell. A Genfi Autószalonon leplezik le az új Deltát, amelyről a gyár kiadta az első hivatalos képeket. Egyből meg is állapíthatjuk, hogy szinte semmit nem változott a HPE tanulmányhoz képest, ugyanaz a nyúlánk forma.

Kényelem és elegancia
Továbbra is lesz kétszínű kasztni

Továbbra is lesz kétszínű kasztni

Továbbra is lesz kétszínű kasztni


Alapjaiban a Fiat Barvo technikáját örökli az autó, de persze ez egyedi modell. Miközben magassága és szélessége lényegében megegyezik a Barvóval, annál több mint 15 centivel hosszabb. Ez azonban nem holmi lökhárítós trükk, a Delta tengelytávja 10 centivel nagyobb. Azaz a Barvónál is tágasabb utasteret rejt majd, amit a teljes üvegtető még világosabbá tehet.

Nemcsak kényelmesebb, de kifinomultabb is lesz a Delta. Míg a Fiat a sportos, fiatalos, addig a Lancia az eleganciát és a luxust képviseli. Így az alumínium mellett a bőr és az alcantara adja meg az utastér hangulatát.

Kényelem és elegancia

Kényelem és elegancia

Kényelem és elegancia


A kényelemről Bose hifi és Blue&Me rendszer gondoskodik. A Microsoft-tal kifejlesztett megoldás Bluetooth-os kihangosításra, beszédvezérlésre illetve MP3 zenék hallgatására alkalmas.

120 lóerős lesz a leggyengébb és 200 lóerős a legerősebb Lancia Delta. A motorok között lesznek benzinesek és dízelek, de mindegyik teljesíti a szigorú Euro5-ös emissziós normát. Hatfokozatú manuális vagy ugyanilyen, de automataváltó választható a motorokhoz.

Vélhetően az 1-es BMW, Audi A3 és Volvo C30 vevőinek szeretne altenatívát nyújtani a Lancia, ugyanúgy ahogy a 147-es az Alfa Romeo. Így valószínüleg az ára sem a Ford Focuséhoz közelít majd.