Január végén még csak ízelítőt kaptunk abból, milyen is lesz az új Honda Accord, most megnézhetjük teljes valóságában az autót.
Összevetve a jelenlegi modellel látszik, hogy az autó ugyanazt a sportos karaktert hozza, de sokkal több élet van a karosszériában. Több él, több ív alakítja a formát, igen hangsúlyosak a sárvédőívek, amelyek igazán a kombinak állnak jól. Az új Tourer sokkal kevésbé áruszállító, inkább praktikusabb karosszériavariáns.
Egyelőre nem változik a motorkínálat, mégis teljesen új a paletta. A 2,2 literes turbódízel 10 lóerővel erősebb lett, s így már 150-et tud. Persze azért így is messze van a kategória 170-180 lóerős ajánlataitól. A 2000-es benzines maradt 155 lóerős, de a 2,4-es már nem 190, hanem 200 lóerőt teljesít. Az új motorcsalád minden tagja megfelel majd az Euro-5 emissziós normának.
Alapesetben mindegyik változathoz hatfokozatú manuális váltó tartozik, de a benzinesek ötfokozatú automatával is megrendelhetőek.
Számos műszaki újdonság tűnik majd fel az új Accordban, amelyek korábban Legendben mutatkoztak be. Így az adaptív sebességtartó automatika (ACC) opcióként rendelhető, amely beépített radar segítségével nemcsak az autó sebességét szabályozza, de fékezéssel vagy gázadással tartja az Accord előtt haladó járműhöz képest a beállított követési távolságot.
Rendelhető lesz ütközésmérséklő fékrendszer (CMBS), amely a potenciális vészhelyzet esetén jelez a vezetőnek illetve fékez, ám ha az mégsem reagál és az ütközés elkerülhetetlennek tűnik, a rendszer megfeszíti az öveket és erősen fékez, hogy csökkentse a baleset hatásait. Továbbra is lesz sávtartó rendszer (LKAS) az Accordhoz. Ez kamera segítségével figyeli az autó haladási sávját, s ha kitérést érzékel, kormányzással korrigál.