Ugyan a Ford ralicsapata az M-Sport végzi az 50 darab gyári Fiesta átalakítását, mégsem kell igazi versenyautóra számítani. Igaz a 99 lóerős, 1,6-os dízelmotor nem harmatgyenge, de ekkora teljesítménnyel extrém sportautóra azért nem számítunk. Aki hasonlóan gondolkodik, és bent van az 50 szerencsés között, az plusz 500 fontért (176 e

Logó az ülésben
Logó az ülésben

Logó az ülésben

Logó az ülésben


Ft) már 120 lóerővel gazdálkodhat.

A rali-hatás sokkal inkább az optikai tuningból származik, onnan is a belső dominál. Kívülről mindössze a 17 colos OZ felnik és a három M-Sport matrica dob valamit a látványon. Bent kék és szürke alcantara-bőr kombináció borítja a logóval ellátott sportülést, de a kormány a váltógomb, és még a szőnyegek is viselik a cég névjegyét. Nem maradt ki a M-Sport Fiestából az limitált darabszámra emlékeztető alumínium plakett sem.

Az átalakított Ford mindössze egyetlen angol kereskedőnél szerezhető be, és habár a sajtóanyag nem szól róla, feltehetőleg mind jobbkormányos. Feltehetőleg gyorsan elkapkodják majd, mivel a rakás extra felszereltség ellenére alig drágább a szériamodellnél.