Miközben az összes többi csapat gőzerővel készül a 2008-as Forma-1-es nyitányra és újabbnál újabb alkatrészeket próbálgat, a Super Agurinál azon dolgoznak, hogy egyáltalán ott lehessenek melbourne-i rajtnál.

Bár úgy hírlett, hogy hétvégén lezárulhatnak a csapat körüli találgatások, de úgy tűnik, a csapatvezető és tulajdonos Aguri Suzuki egyelőre nem egyezett meg sem a Hondával, sem más befektetőkkel, akik miatt a múlt héten Japánba utazott.

Az Aguri bizonyos szempontból a Honda fiókcsapatnak számít, egyes becslések szerint költségvetésük nagy részét, durván 50-60 millió dollárt is a Hondától kapták – nem feltétlenül pénzben, technikában. Sőt, mindkét pilóta a Hondához köthető, Takuma Sato és Anthony Davidson onnan érkezett.

Mindkét aguris pilóta a Hondához köthető
Vajon lesz ilyen garázs Melbourne-ben?

Vajon lesz ilyen garázs Melbourne-ben?

Vajon lesz ilyen garázs Melbourne-ben?


Ám Honda szeretné ezt a kapcsolatot csökkenteni, és csak a saját bajaira koncentrálni. Egyes információk szerint ennek ellenére kidolgoztak egy vészforgatókönyvet a csapat megmentésére.

Az Aguri akkor került padlóra, amikor a tavalyi szponzoruk, az SS United az idény második felében nem fizette ki az ígért pénzeket. Emiatt kellett a csapatnak számos idei tesztet kihagynia és emiatt nem mutatták még be a 2008-as versenyautót sem.

Bár az Aguri csapata ezen a héten sem tesztel, a gyárban dolgoznak a szakemberek, hogy ha lesz pénz, ott lehessen a csapat a rajtrácson.