Még tavaly találták ki a BMW-nél, hogy gyári sportos kiegészítőket árusítanak az Egyesült Államokban, a „Performance” alkatrészek tavasszal bemutatkoznak Európában is. Az elemek az egyes és a hármas BMW-khez lesznek kaphatók.

A külső és belső átalakítás mellett, a motorteljesítmény és a futómű is terítékre kerül. Aki szeretne kilógni a sorból, az választhat egyedi lökhárítókat, melléjük jól illik a csomagtartóra szerelhető karbonspoiler. A dögös látványhoz persze kellenek a felnik is, azokból 18-19 colosokat ajánl az új csomag.  

A széles gumik is segíthetnek a gyorsabb kanyarvételben, de aki igazán jót akar, az kéri az új lengéscsillapítókat és rugókat, a hab a tortán pedig a toronymerevítő. Az alacsonyabbra helyezett súlyponttal még inkább kihasználható a bajor gépek teljesítménye.

Dögösebb BMW-k 1
Dögösebb BMW-k 15


Egyes motorokhoz új levegőrendszert is fejlesztett a BMW, így a motor még spontánabban reagálhat a gázadásra, a legjobb ezt a sportkipufogóval kombinálni.

Nemcsak a száguldásra, de a lassulásra is gondoltak. A jövőben nagyobb féktárcsákkal és hatdugattyús féknyergekkel is felszerelhetőek az 1-es és 3-as modellek. S bár a BMW általában visszafogott, a féknyergek ezúttal sárga színben készülnek, így mindenki azonosíthatja azokat.

Az utastérbe többek között Alcantara-borítású kagylóülések, karbondíszítés valamint rövidített váltómechanika és váltókar rendelhető. Utóbbival 25 százalékkal rövidebb a kapcsolás útja. A leglátványosabb viszont az új multifunkciós kormánykerék, ebbe ugyanis több kijelzőt is építettek, erről a víz- és olajhőmérséklet mellett a kereszt és hosszirányú gyorsulásról is kaphatunk adatokat, de van benne egy jelző is, amely az ideális váltási időben villan.