A Williams a téli tesztek során hat különböző festéssel ünnepelte a csapat 30 idényét, és elért eredményeit, tegnap, kevesebb, mint két héttel a szezonnyitó előtt azonban leleplezték a hetedik, végleges színsémát is.
Nincs nagy meglepetés, az autó az ezredforduló óta megszokott kék-fehér kombinációt viseli megint, az FW30 visszafogottan elegáns.
A csapat a téli tesztek alatt ígéretesen szerepelt, a Ferrari és a McLaren mögött a harmadik erő szerepében voltak, de a főnök, Frank Williams nem bízza el magát.
„A legkevésbé sem, nem dőlök be a sajtónak. Az ellenfeleink mind nagyon versenyképesek. A Forma-1 sosem könnyű, úgyhogy nagy könnyelműség lenne azt hinni, hogy szépen beautózunk a harmadik helyre akár csak az első néhány versenyen. Ha sikerül is, azért keményen meg kell majd küzdeni. Az első négy helyet ugyanazok foglalják majd el, mint tavaly, de izgalmas versenyt várok idén.”
A csapat társtulajdonosa, Patrick Head is óvatosan fogalmaz a célokról, arról, hogy kit is kellene legyőzniük idén.
Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Fotó megosztása:
Rosberg a Williamsnél marad
Rosberg a Williamsnél marad
Fotó megosztása:
Nakajima pilótaállást kapott
Nakajima pilótaállást kapott
Fotó megosztása:
Egy versenyt már teljesíett
Egy versenyt már teljesíett
Fotó megosztása:
Műsor nem lesz, csak munka
Műsor nem lesz, csak munka
Fotó megosztása:
Január 22-én jöhet az új járgány
Január 22-én jöhet az új járgány
Fotó megosztása:
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Fotó megosztása:
Egyértelmű a fejlődés
Egyértelmű a fejlődés
Fotó megosztása:
Nakajima jól szerepel
Nakajima jól szerepel
Fotó megosztása:
Ők lesznek a harmadik erő?
Ők lesznek a harmadik erő?
Fotó megosztása:
2010-ben oda megy, ahol győzhet
2010-ben oda megy, ahol győzhet
Fotó megosztása:
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Fotó megosztása:
Jobb autó kell
Jobb autó kell
Fotó megosztása:
Kétlaki lesz a csapat
Kétlaki lesz a csapat
Fotó megosztása:
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Fotó megosztása:
Ez már a végleges verzió
Ez már a végleges verzió
Fotó megosztása:
Szoros verseny vár az FW30-ra
Szoros verseny vár az FW30-ra
Fotó megosztása:
A megszokott kék-fehér autó
A megszokott kék-fehér autó
Fotó megosztása:
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Fotó megosztása:
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Fotó megosztása:
Hatszázadszorra a pályán
Hatszázadszorra a pályán
Fotó megosztása:
Monaco igazi Williams-pálya
Monaco igazi Williams-pálya
Fotó megosztása:
Rosberg sokat vár
Rosberg sokat vár
Fotó megosztása:
Kutya baja
Kutya baja
Fotó megosztása:
Monaco csak ígéret maradt
Monaco csak ígéret maradt
Fotó megosztása:
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Fotó megosztása:
Elégedetlenek
Elégedetlenek
Fotó megosztása:
Go East!
Go East!
Fotó megosztása:
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Fotó megosztása:
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
Fotó megosztása:
Legfeljebb részvényeket adnának el
Legfeljebb részvényeket adnának el
Fotó megosztása:
Maradna még pár évig
Maradna még pár évig
Fotó megosztása:
Nem veti szét a boldogság
Nem veti szét a boldogság
Fotó megosztása:
A megszokott kék-fehér autó
A megszokott kék-fehér autó
„Nincs kiszemelt ellenfelünk. Egyszerűen megpróbálunk a lehető legjobban teljesíteni. Persze azért csalódott lennék, ha nem tudnánk egy kicsit ráijeszteni a Ferrarira és a McLarenre az idény folyamán, de mindkét csapat nagyon jónak tűnik a szezon kezdetén” – magyarázta Head.
A Williams legvalószínűbb ellenfelei a BMW, a Renault és a Red Bull lesznek 2008-ban, természetesen figyelnek is rájuk a grove-iak.
„A BMW egy kicsit nehezen indult, de úgy tűnik, hogy mostanra sikerült megoldaniuk a problémákat, azt hiszem, elég gyorsak lesznek. A Red Bull is elég jónak tűnik, de nem egyszer a garázsban maradtak. A Renault is jó irányba mozgolódik, biztos vagyok benne, hogy jobbak lesznek, mint tavaly, de nem hinném, hogy veszélyesek lesznek a Ferrarira és a McLarenre” – latolgatta az angol szakember.
„Nagyon nehéz megbecsülni, hogy hol is állunk, mert több autó is jól teljesített. Sokan már leírták a Toyotát, mert a Ferrari mérföldeket vert rájuk, de Trulli Barcelonában futott ideje elég gyors volt. Így nem igazán tudjuk, hogy hol tartunk, ez csak akkor derül ki, amikor Malajziába érkezünk.”
„Azt azért tudjuk, hogy sokkal jobb az autónk, mint tavaly, sokkal stabilabb a hátulja, és más tekintetben is jobb, de jó néhány csapat ugyanígy áll” – tette hozzá a williamses.