Úgy tűnik, hogy megmenekült a Super Aguri a csődtől és a Forma-1-ből való kieséstől, a csapat állítólag befektetőt talált.
A 2005 végén Takuma Sato versenyeztetésére a Honda által életre keltett kiscsapat tavaly a szezon közepén elvesztette főszponzorát, azóta pedig komoly pénzügyi gondokkal küzdött, az idei téli teszteken sem jelentek meg – két napot kivéve -, már a melbourne-i indulásuk is kétségesnek látszott.
Taku a világbajnokot is megelőzte
Taku a világbajnokot is megelőzte
Fotó megosztása:
Davidson elütötte
Davidson elütötte
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Takuma Sato a 8. helyen ért célba
Takuma Sato a 8. helyen ért célba
Fotó megosztása:
Mindketten maradhatnak
Mindketten maradhatnak
Fotó megosztása:
Február 19-én jön az új autó
Február 19-én jön az új autó
Fotó megosztása:
Kiszállnak?
Kiszállnak?
Fotó megosztása:
Pilótával együtt jönne a pénz - a Hondának így nem kellene
Pilótával együtt jönne a pénz - a Hondának így nem kellene
Fotó megosztása:
Kilenc napjuk lesz a tesztelésre
Kilenc napjuk lesz a tesztelésre
Fotó megosztása:
Keleti vetélkedés a kiscsapatért
Keleti vetélkedés a kiscsapatért
Fotó megosztása:
Az autó már sínen van
Az autó már sínen van
Fotó megosztása:
Késik az új autó
Késik az új autó
Fotó megosztása:
Eladták, megvették, indulhatnak idén
Eladták, megvették, indulhatnak idén
Fotó megosztása:
A pilóták és Suzuki is marad
A pilóták és Suzuki is marad
Fotó megosztása:
Hagyták őket meghalni
Hagyták őket meghalni
Fotó megosztása:
A pilóták és Suzuki is marad
A pilóták és Suzuki is marad
A német Auto Motor und Sport azonban úgy tudja, hogy a felhők elvonultak, mert a csapatfőnök-tulajdonos Aguri Suzukinak sikerült megegyeznie a lap által nem nevesített vevővel. A szaklap annyit ír a befektetőkről, hogy egy brit, közel-keleti és talán német pénz is van az üzletben. Suzuki állítólag teljes tulajdonrészét eladta, de a csapatfőnöki posztot megtartja.
Az Auto Motor und Sport azt is hozzáteszi, hogy Takuma Sato 2009-ig kötött szerződést, és idén is Anthony Davidson lesz a partnere az Agurinál. A csapat továbbra is fenntartja kapcsolatát a Hondával, a motort, és a gyári csapat tavalyi RA107-es kasztniját használják majd idén, de később esetleg az idei autót is megkaphatják.