Már rendelhető a kínai Shuanghuan autógyár CEO modellje Magyarországon – tudta meg a Világgazdaság. A szabadidő-autóból márciusban érkezik hazánkba az első szállítmány, derül ki László Károly, a Bács-Indicar Kft. ügyvezetőjének beszámolójából.

A kecskeméti társaság a kínai autók olasz importőrétől, a Martin Motorstól kapja a szállítmányt, és a Nemzeti Közlekedési Hatóság február 8-án adta meg a gépkocsira az általános forgalombahelyezési engedélyt.

A CEO  – amelyben mi már ültünk -, küllemében nagyon hasonlít a BMW X5-ös korábbi változatára. Épp ezért korábban perrel fenyegette a bajor gyártó a kínai autók német importőrét. Később belátták, nemcsak árban, de technika és minőség kérdésében is fényévekre van a CEO az X5-től. Előbbi Németországban 26 ezer, utóbbi 52 ezer eurótól indul.

Brilliance BS2, a Cee'd és a Lacetti ellen
A kormány is majdnem echte BMW

A kormány is majdnem echte BMW

A kormány is majdnem echte BMW


Magyarországon a 2,4 literes, 140 lóerős benzinmotorral szerelt modell legolcsóbb változata állítólag 8,6 millió forint lesz. Vajon ki ad érte ennyi pénzt?

A Bács-Indicar tárgyalásokat folytat a Shuanghuang Bubble modelljének behozataláról is, amely a Smartot koppintja. Ez azonban László Károly szerint nem okozhat gondot, hiszen a Smart kétüléses, farmotoros, hátsókerék-hajtású, míg a Bubble négyszemélyes, és orrmotorja az első kerekeket hajtja.

Nem ez az első cég, amely kínai autókkal próbálkozik, korábban négy kínai autót is teszteltünk egy magyar vállalkozásnál, de azóta sem forgalmazzák a kocsikat.

Forrás: Világgazdaság