Úgy hírlik, elsőként egy 1,8 literes turbófeltöltős benzinmotor bővíti a kínálatot. Az alapváltozatban 180 lóerős blokk a Lancia Deltában mutatkozhat be, ugyanennek erősebb, 230 lovas kivitele az Alfa új kisautójába, a Juniorba kerül elsőként.
Teljesen más jellegű lesz 0,9 literes kéthengeres motor. A szintén turbós blokk 65 és 110 lóerő közötti teljesítményt mutat fel, viszont drasztikusan kisebb CO2-kibocsátással bír majd, mint egy hasonló teljesítményű, de nagyobb hengerűrtartalmú szívómotor.
Ezen túl két dízel is szerepel a cég terveiben. Miután nemrég készült el az FPT fantasztikus 1,9-es trubódzíel motorja, amit később követett egy 1,6-os öngyulladós is, így most a nagyobb hengerűrtartalom felé veszik az irányt. A 2,5 literes motortól 200-220 lóerő és 400 newtonméter, a 3,0 literes V6-ostól pedig 240-260 lóerő, illetve 450-500 Nm várható.