Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Fotó megosztása:
Rosberg a Williamsnél marad
Rosberg a Williamsnél marad
Fotó megosztása:
Nakajima pilótaállást kapott
Nakajima pilótaállást kapott
Fotó megosztása:
Egy versenyt már teljesíett
Egy versenyt már teljesíett
Fotó megosztása:
Műsor nem lesz, csak munka
Műsor nem lesz, csak munka
Fotó megosztása:
Január 22-én jöhet az új járgány
Január 22-én jöhet az új járgány
Fotó megosztása:
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Fotó megosztása:
Egyértelmű a fejlődés
Egyértelmű a fejlődés
Fotó megosztása:
Nakajima jól szerepel
Nakajima jól szerepel
Fotó megosztása:
Ők lesznek a harmadik erő?
Ők lesznek a harmadik erő?
Fotó megosztása:
2010-ben oda megy, ahol győzhet
2010-ben oda megy, ahol győzhet
Fotó megosztása:
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Fotó megosztása:
Jobb autó kell
Jobb autó kell
Fotó megosztása:
Kétlaki lesz a csapat
Kétlaki lesz a csapat
Fotó megosztása:
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Fotó megosztása:
Ez már a végleges verzió
Ez már a végleges verzió
Fotó megosztása:
Szoros verseny vár az FW30-ra
Szoros verseny vár az FW30-ra
Fotó megosztása:
A megszokott kék-fehér autó
A megszokott kék-fehér autó
Fotó megosztása:
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Fotó megosztása:
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Fotó megosztása:
Hatszázadszorra a pályán
Hatszázadszorra a pályán
Fotó megosztása:
Monaco igazi Williams-pálya
Monaco igazi Williams-pálya
Fotó megosztása:
Rosberg sokat vár
Rosberg sokat vár
Fotó megosztása:
Kutya baja
Kutya baja
Fotó megosztása:
Monaco csak ígéret maradt
Monaco csak ígéret maradt
Fotó megosztása:
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Fotó megosztása:
Elégedetlenek
Elégedetlenek
Fotó megosztása:
Go East!
Go East!
Fotó megosztása:
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Fotó megosztása:
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
Fotó megosztása:
Legfeljebb részvényeket adnának el
Legfeljebb részvényeket adnának el
Fotó megosztása:
Maradna még pár évig
Maradna még pár évig
Fotó megosztása:
Nem veti szét a boldogság
Nem veti szét a boldogság
Fotó megosztása:
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Jól indult a Williamsnek a 2008-as évad, a csapat a szezonnyitón mindkét autó célba ért, és ezzel pontot is szerzett. Nico Rosberg élete első dobogós helyezését is megszerete Melbourne-ben, és nagyon bizakodóan néz a Maláj Nagydíj elé.
„Sepang az egyik kedvenc pályám. Ahogy Melbourne-ben, ott is erősek lehetünk, különösen, ha egész hétvégén zavartalanul tudunk készülődni. Újabb jó verseny várható, talán nem dobogó, de újabb stabil pontszerzés. Úgy tűnik, hogy az autónk nem bánik rosszul a gumikkal, ez pozitívum a malajziai hőség miatt” – mondta Nico Rosberg.
Kazuki Nakajima, akit Melbourne-ben a futam után megbüntettek, amiért a biztonsági autós szakasz alatt felöklelte Robert Kubicát, a tíz helyes hátrasorolás miatt nehéz versenyre számít, míg a technikai igazgató, Sam Michael szerint az időmérőn egy kicsit több is várható a csapattól, mint Ausztráliában.
„Bár az időmérős eredményünk nem volt rossz, tekintetbe véve, hogy mennyi időt veszítettünk a szabadedzésen, és magán a kvalifikáción a sárga és piros zászlók miatt, de nem volt elég jó, alulmúlta az elvárásainkat. Ezen szeretnénk javítani Malajziában. Úgy tűnik, hogy nagyon szoros a mezőny, így ha találunk egy-két tizedet, az jelentős előrelépést hozhat.”
„A maláj pálya vonala főképp közepes és gyors kanyarokból áll, és elég egyenes van, hogy a motorerő is számítson. Két kiállásos taktikák mellett, a jó néhány előzési pont izgalmas versenyt hoznak. Ha Melbourne-re hasonlít majd, az jó hír a Forma-1-nek” – mondta az ausztrál szakember.