Red Bull Racing 1
Az osztrák üdítőmilliárdos, Dietrich Mateschitz 2004 végén vásárolta fel a Ford bukott Forma-1-es kalandjának maradékát, a Jaguar csapatot.

A Red Bull Racing új, laza attitűdöt hozott a Forma-1-be, és első évében meglepően sikeres is volt az előzményekhez képest: a versenyzők majdnem minden futamon pontot szereztek.

2006-ra a csapat elcsábította a Williams és a McLaren korábbi sztártervezőjét, Adrian Newey-t, de munkájának eredménye eddig nem nagyon mutatkozott, a Red Bull nem lépett előre 2006-ban, 2007-ben és 2008-ban sem. Miután a szinte alapítónak számító David Coulthard visszavonult, 2009-ben a csapat már az új német csodagyerekkel, Sebastian Vettellel állt rajthoz.

Vettel és Webber Adrian Newey jól sikerült autójának köszönhetően az élmezőnybe emelkedett 2009-ben, a kis német négyszer, az ausztrál pedig két alkalommal nyert futamot, kétszer kettős győzelmet is arattak. A Red Bull egyedüliként fenyegette egész évben a Brawnt, de a megbízhatósági és egyéb problémák miatt végül be kellett érniük a második hellyel.

2010-ben mindent vitt a Red Bull, messze a mezőny legjobb autója volt a kezében, ennek ellenére csak az utolsó futamon, hátrányból nyerte meg az egyéni világbajnoki címet Sebastian Vettel. Nemcsak Vettelnek, Mark Webbernek is volt esélye a vb-címre, a Red Bull egész évben ragaszkodott elveihez és hagyta csatázni versenyzőit.

2011-ben egyeduralkodóvá emelkedett a csapat: Sebastian Vettel az időmérőkön és a versenyeken is nagyrészt utolérhetetlen volt, a döbbenetes fölénnyel megvédett címek után 2012 előtt csak az lehet a kérdés, hogy lesz-e esély a triplázásra vagy a riválisok felzárkóznak a csapathoz. Mark Webbernek is illene összekapnia magát, mert tavaly csúnyán kikapott csapattársától.