A makettek már megvannak
A makettek már megvannak
Fotó megosztása:
Egy ilyen pár fillérből megvan
Egy ilyen pár fillérből megvan
Fotó megosztása:
2012-ig szól a szerződés, de van 5 év opció is
2012-ig szól a szerződés, de van 5 év opció is
Fotó megosztása:
Igazi kifékezős pálya lehet
Igazi kifékezős pálya lehet
Fotó megosztása:
Ennél kicsivel több fény kell majd
Ennél kicsivel több fény kell majd
Fotó megosztása:
Rossz ómen?
Rossz ómen?
Fotó megosztása:
Webber elégedett volt
Webber elégedett volt
Fotó megosztása:
A helyszínen próbálják ki először a dolgot
A helyszínen próbálják ki először a dolgot
Fotó megosztása:
Uzsonnaidőben kezdődne a verseny
Uzsonnaidőben kezdődne a verseny
Fotó megosztása:
Már Kína is a listán van
Már Kína is a listán van
Fotó megosztása:
Több edzés kellene
Több edzés kellene
Fotó megosztása:
Häkkinenék adatokat gyűjtöttek
Häkkinenék adatokat gyűjtöttek
Fotó megosztása:
Már Kína is a listán van
A Forma-1 ura, Bernie Ecclestone tavaly indította el kampányát, amelyben a távol-keleti versenyek időpontjait tenné estére, hogy azok jobban megfeleljenek a sport európai törzsközönségének.
Az idén bemutatkozó Szingapúri Nagydíj már eleve éjszakai versenynek indult, de Ecclestone az Ausztrál Nagydíjat és a Maláj Nagydíjat is esti időpontra tolná – előbbit sikertelenül, utóbbit sikerrel.
Úgy tűnik, hogy még mindig nincs elég sötétben rendezett verseny, ezért két újabb kiszemelt is van: a Kínai Nagydíj, és a leendő Dél-Koreai Nagydíj.
„Beszélünk a kínaiakkal, és meglátjuk, mi lehet belőle. Nyilvánvaló, hogy ha majd Dél-Koreában versenyzünk, ott is jobb lenne az esti időpont” – mondta Ecclestone, miután a malajziai verseny szervezői meghajoltak az akarata előtt.
Sepanghoz hasonlóan a sanghaji pályán is már 2009-ben sor kerülhet az első sötétben rendezett futamra, a koreai verseny pedig várhatóan 2010-ben kerül be a versenynaptárba.