A Genesis rövidített padlólemezére épül az új Hyundai kupé, amely házon belül minden másnál sportosabb jellemzőkkel bír. A Los Angeles-i Autószalonon még csak tanulmányként megjelenő autóból mostanra elkészült a szériaérett változat.

Ugyan nem kap V8-as motort a Hyundai Genesis Coupe, de egy 3,8 literes, V6-ost igen vagy egy kétliterest turbóval

Igazi sportautó a Hyundaitól 1
Igazi sportautó a Hyundaitól 15


. A hathengeres szívómotor 310 lóerős teljesítményt juttat a hátsó kerékre, így nem csoda, hogy a Mustang GT és a Nissan 350Z a megjelölt ellenfél. A formás kis kupé V6-ossal az orrában 1590 kilogrammot nyom a mérlegen, de így is biztosan jól érzi majd magát a bőrében.

A 223 lóerős változat ennél könnyebb valamivel, és 220 km/órás végsebessége alig marad el az erősebb változat 238-as értékétől. Utóbbi egyébként nem túl fényes, ekkora teljesítménnyel a konkurensek simán futják a 250-et is.

A négyhengereshez hatsebességes manuális és ötsebességes automata váltó lesz választható, míg a V6-osnál két hatfokozatú szerkezet közül lehet csemegézni. Amerikában az oldalsó és függönylégzsák is széria lesz, és opcióként négy dugattyús Brembo fékeket is lehet rendelni. A Genesis Coupé 2009 első felében érkezik a tengerentúlra. Azt egyelőre nem tudni, hogy Európában ez a kocsi váltja-e a jelenlegi kupét és ha igen, mikor.