Hazánkban is bemutatkozott az új Citroën C5, amit alig egy hónapja már kipróbálhattunk Portugáliában. A francia középkategóriást limuzin- és kombikivitelben lehet megvásárolni, ahogy korábban is. Két benzines és négy dízelmotorból áll a kínálat.
A kifutó C5 alapmodelljét 6,4 millió forintra árazta be az importőr, a röhejes összegből kétmilliót engedtek is. Az új C5 reális árakon kerül forgalomba. A legolcsóbb modell 5,69 millió forintba kerül 1,8-as, 127 lóerős benzinmotorral.
A kombi felára itt és a többi változatnál is 300 ezer forint, négyféle felszereltségi szint közül válogathatnak a vevők. Érdekesség, hogy a kombi nem választható a V6-os dízellel, a 3,0 literes benzines pedig egyáltalán nem szerepel a kínálatban. Automata váltó csak a két erősebb dízelhez párosítható Magyarországon.
Nagyra nőtt
Nagyra nőtt
Fotó megosztása:
Kanyarkövető kivitelben is
Kanyarkövető kivitelben is
Fotó megosztása:
16. 17, 18, 19-es felnikkel is
16. 17, 18, 19-es felnikkel is
Fotó megosztása:
A hátsó lámpákat idézi a ködlámpa
A hátsó lámpákat idézi a ködlámpa
Fotó megosztása:
Kupés limuzin
Kupés limuzin
Fotó megosztása:
A mutatók a kerületen futnak körbe
A mutatók a kerületen futnak körbe
Fotó megosztása:
Terepjárósan kiemelhető a karosszéria
Terepjárósan kiemelhető a karosszéria
Fotó megosztása:
A műszerfalon is útba igazít
A műszerfalon is útba igazít
Fotó megosztása:
Széria a kétzónás automata klíma
Széria a kétzónás automata klíma
Fotó megosztása:
Kiváló minőségű
Kiváló minőségű
Fotó megosztása:
A középrész itt sem forog
A középrész itt sem forog
Fotó megosztása:
Futómű állítás és elektronikus kézifék
Futómű állítás és elektronikus kézifék
Fotó megosztása:
Ez a sportos ülés
Ez a sportos ülés
Fotó megosztása:
Nagy a hely hátul is
Nagy a hely hátul is
Fotó megosztása:
BMW-s
BMW-s
Fotó megosztása:
Befelé hajlik
Befelé hajlik
Fotó megosztása:
Jó minőségűnek ígérik
Jó minőségűnek ígérik
Fotó megosztása:
Kanyarban sem dől nagyot
Kanyarban sem dől nagyot
Fotó megosztása:
Kétféle V6-os is van
Kétféle V6-os is van
Fotó megosztása:
Kifejezetten csendes
Kifejezetten csendes
Fotó megosztása:
A C6 futóművét örökölte
A C6 futóművét örökölte
Fotó megosztása:
ESP és hét légzsák szériában
ESP és hét légzsák szériában
Fotó megosztása:
Áprilistól már itthon is
Áprilistól már itthon is
Fotó megosztása:
Nagyra nőtt
A legolcsóbb dízel épp hatmillió alatt marad, ezért a pénzért az 1,6-os 109 lóerős motor jár. A 138 lóerős 2,0 literes dízellel szerelt kivitelért már 6,7 milliót kell leszurkolni. Ha cégautóban gondolkodunk és egy 2,0 literes dízel Ford Mondeo Ghiának (listaáron 7,25 millió Ft) keresünk ellenfelet, azt a Citroënnél 6 890 000 forintért megtaláljuk, míg egy 140 lóerős Passat TDI Highline is 7,6 millió forintba kerül.
Az egyszerűbb változatokban hagyományos acélrugós felfüggesztés van, a Hydractive 3+ állítható futóművel szerelt kivitelek 200 ezer forinttal kerülnek többe. Minden modellben széria a kilenc légzsák, az ESP, az automata klíma és a tempomat is.