Szeptember végén kerül sor az F1 történetének első éjszakai versenyére Szingapúrban. A pálya megvilágításáról sok szó esett már, sőt tesztelték is a körülményeket, de most újabb részletet árultak el a futamról.
A hagyományos versenyeken a pályabírók színes zászlókkal üzennek a pilótáknak, a sárga, piros, kék, vagy épp a kockás lobogók lengetése mind külön-külön jelentéssel bír a pálya állapotáról vagy a verseny menetéről. Mivel ezeket a „sötét” – egyébként szinte nappali fénnyel kivilágított – pályán nem biztos, hogy ugyanolyan hatékonyan lehetne használni, ezért a szingapúri szervezők új módszert vetnek be.
A pályán 35 ponton úgynevezett DigiFlageket helyeznek majd el, amelyek a sötétbe is biztosan látható színes világítással egészítik ki a hagyományos zászlókat. A láthatóság mellett a „villanyzászlók” további előnye, hogy a versenyigazgató saját posztjáról is könnyen át tudja majd tekinteni, és irányítani a különböző jelzéseket.
Ha Szingapúrban beválnak az új „zászlók”, akkor valószínűleg ezt a technikát alkalmazzák majd a közeljövő többi esti futamán Malajziában, Kínában és Dél-Koreában is.