Tavaly is az utolsó pillanatban álltak elő
Tavaly is az utolsó pillanatban álltak elő
Fotó megosztása:
Davidson nem vár semmit
Davidson nem vár semmit
Fotó megosztása:
Megérkeztek
Megérkeztek
Fotó megosztása:
Újabb tesztet hagynak ki
Újabb tesztet hagynak ki
Fotó megosztása:
Itt a vége?
Itt a vége?
Fotó megosztása:
Magányosan "hal meg" a csapat
Magányosan "hal meg" a csapat
Fotó megosztása:
Ecclestone mentheti meg őket
Ecclestone mentheti meg őket
Fotó megosztása:
Reggelig tárgyalhatnak
Reggelig tárgyalhatnak
Fotó megosztása:
Holnapra minden eldől
Holnapra minden eldől
Fotó megosztása:
Davidson útban volt
Davidson útban volt
Fotó megosztása:
Aládúcolják?
Aládúcolják?
Fotó megosztása:
Be sem engedik őket
Be sem engedik őket
Fotó megosztása:
Super Aguri 2005-2008
Super Aguri 2005-2008
Fotó megosztása:
Több pontot nem szereznek
Több pontot nem szereznek
Fotó megosztása:
Nem akar újra próbálkozni
Nem akar újra próbálkozni
Fotó megosztása:
Véget ért a történet
Véget ért a történet
Fotó megosztása:
Átülne máshova
Átülne máshova
Fotó megosztása:
Még nem végzett
Még nem végzett
Fotó megosztása:
Elkelt a gyár is
Elkelt a gyár is
Fotó megosztása:
Amerikába várják
Amerikába várják
Fotó megosztása:
Ide ülhetne be
Ide ülhetne be
Fotó megosztása:
Magányosan „hal meg” a csapat
Miután a Super Aguri vevője, a dubaji háttérrel rendelkező Magma Group a héten
visszalépett az üzlettől, a kiscsapat az anyacéghez, a Hondához fordult segítségért, de úgy tűnik, hogy onnan sem számíthat mentőövre.
A Honda által a 2006-os szezonra alapított csapat tavaly nyáron veszítette el főszponzorát, így a 2007-es idényt végül a Honda pénzügyi segítségével húzta ki. Idén a japán gyártó azonban jelentősen csökkentette a B-csapatra szánt keretet, így a leafieldi alakulatnak más források után kellett néznie. A Magma Group visszalépése után a csapatfőnök, Aguri Suzuki állítólag Tokióban tárgyalt a Honda vezetőivel, de gyár nem mutat hajlandóságot a nagyobb befektetésre.
„A Super Aguri támogatását a jelenlegi formában szándékozzuk folytatni” – mondta a Honda szóvivője a francia hírügynökségnek.
Az Aguri jelenleg napokra van a teljes csődtől, ha nem történik semmi, a jövő heti Spanyol Nagydíjat már nem érik meg. A kiscsapat talán számíthat még Bernie Ecclestone segítségére – akinek legalább 20 autóból álló mezőnyt kell kiállítania a futamokon, ez pedig 10 csapattal állandó kockázatot jelent -, vagy egy titokzatos megmentőre, például a volt Minardi-főnök ausztrál milliárdosra, Paul Stoddartra, aki pár hete arról beszélt, hogy jó áron venne egy F1-es csapatot, ha az FIA elnöke, Max Mosley nem lenne a porondon. Mivel Mosley távozása legkésőbb júniusban szinte biztosra vehető, ezért mi nem lennénk nagyon meglepve, ha így alakulnának a dolgok.