Újabb taggal bővül a Nemzetközi Automobil Szövetség GT3-as kategóriája 2009-ben. A Lamborghini, a Ferrari, az Aston Martin, a Porsche, illetve a Morgan mellett az Aipina autója is feltűnik majd a pályákon. Az Alpina a BMW „támogatásával” működő vállalat, amelynek modelljei a bajor gyártó autóin alapulnak, de ők nem tuningolnak, hanem önálló típusokat gyártanak, így nem is BMW-jel szerepel a kocsikon.
A versenyautó a hatos sorozatból született B6 S típuson nyugszik. A B6 GT3-ban a V8-as kompresszoros motor 530 lóerőt teljesít, miközben a nyomatékcsúcs 725 Nm. Külsőleg egyedi, a versenyzéshez igazított karosszériaelemek jellemzik, belül bukócső és versenyülés várja a pilótát. Persze nem lesz olcsó, ha valaki egy ilyennel versenyezne, miután az utcai modell is több mint 120 ezer euróba (30,2 millió Ft) kerül.
Vevő azonban biztos akad rá, hiszen a privát csapatok számára kitalált GT3-as kategóriákban szerte a világon már 40 darab olyan Lamborghini is szerepel, amit a Reiter Engineering épített darabonként 200 ezer euróért (50,4 millió Ft). Elsőként azonban maga az Alpina nevezi be az autóit még az idei évben, főként hosszú távú versenyeken, a privát autók 2009-től vehetők meg.
Az Alpina 20 éve vonult ki a versenyzésből, azok után, hogy olyan versenyzőkkel, mint Niki Lauda vagy Jacky Ickx három bajnoki címet szereztek a Túraautó Európa-bajnokságban, illetve nyertek a nürburgringi és a spa-i 24 órás versenyeken is.