Tavaly is az utolsó pillanatban álltak elő
Tavaly is az utolsó pillanatban álltak elő
Fotó megosztása:
Davidson nem vár semmit
Davidson nem vár semmit
Fotó megosztása:
Megérkeztek
Megérkeztek
Fotó megosztása:
Újabb tesztet hagynak ki
Újabb tesztet hagynak ki
Fotó megosztása:
Itt a vége?
Itt a vége?
Fotó megosztása:
Magányosan "hal meg" a csapat
Magányosan "hal meg" a csapat
Fotó megosztása:
Ecclestone mentheti meg őket
Ecclestone mentheti meg őket
Fotó megosztása:
Reggelig tárgyalhatnak
Reggelig tárgyalhatnak
Fotó megosztása:
Holnapra minden eldől
Holnapra minden eldől
Fotó megosztása:
Davidson útban volt
Davidson útban volt
Fotó megosztása:
Aládúcolják?
Aládúcolják?
Fotó megosztása:
Be sem engedik őket
Be sem engedik őket
Fotó megosztása:
Super Aguri 2005-2008
Super Aguri 2005-2008
Fotó megosztása:
Több pontot nem szereznek
Több pontot nem szereznek
Fotó megosztása:
Nem akar újra próbálkozni
Nem akar újra próbálkozni
Fotó megosztása:
Véget ért a történet
Véget ért a történet
Fotó megosztása:
Átülne máshova
Átülne máshova
Fotó megosztása:
Még nem végzett
Még nem végzett
Fotó megosztása:
Elkelt a gyár is
Elkelt a gyár is
Fotó megosztása:
Amerikába várják
Amerikába várják
Fotó megosztása:
Ide ülhetne be
Ide ülhetne be
Fotó megosztása:
Aládúcolják?
Úgy hírlik, hogy jelentkezett egy befektető a megszűnés szélén egyensúlyozó Super Aguri megmentésére. A többek között a GM-nek, a Daimlernek, a Volkswagennek, és a BMW-nek alkatrészeket gyártó német Weigl csoport állítólag hajlandó lenne beszállni a kiscsapat fenntartásába, feltéve, hogy a Honda is támogatja őket ezután is.
A Weigl 13 millió dollárral szállna be az üzletbe, ez pedig elég lehetne a szezon végéig tartó túléléshez, a teljes bevásárlás viszont kizárt.
Sajnos nagyon úgy tűnik azonban, hogy nem lesz semmi a dologból, ugyanis a Honda végképp levette a kezét a Super Aguriról, a Spanyol Nagydíj volt az utolsó alkalom, amikor támogatták a csapatot. Legalábbis ezt írja a Sankei Shimbun című japán napilap, amely egy Honda-vezetőt is idéz, miszerint „nem nyújtunk további segítséget versenyről versenyre”.
Felmerülhet a kérdés, hogy miért nem éri meg valakinek megvenni az egész Aguri csapatot úgy, ahogy van, de nem szabad elfeledni, hogy 2010-től már minden csapatnak saját konstrukcióval kell indulnia, a sereghajtónak pedig nincs ehhez megfelelő háttere. Sőt a hírek szerint a Super Aguri 60 millió dollárral tartozik a Hondának, a leafieldi központot csak bérlik, de még a szállítókamionjaik is egy másik cég birtokában vannak.
Van egyéb jel is, amely a vég bekövetkeztére utal: a csapat versenyzője, Anthony Davidson tegnap vezethetetlen tákolmánynak nevezte az autót, az pedig nagyon ritka eset, hogy egy pilóta ilyet mondjon a csapatára. Az angol valószínűleg már tudja, hogy nincs tovább, ezért nem lesz következménye a szavainak.