A két 1,1-es motor (benzines 67, dízel 75 LE) mellé egy új 1,2 literest is bevezet a Hyundai az i10 modell esetében. Elsőre meglepőnek tűnhet, hogy közel azonos motorok szerepeljenek az autóban, de a koreai cég leányvállalatánál, a Kiánál már láttuk ugyanezt a Picantónál.

Bár a hengerűrtartalom alig különbözik, az új motor teljesítménye 18 százalékkal nagyobb, 77 lóerőt tud, míg a maximális nyomatéka 20 százalékkal magasabb, mint az 1,1-esé, 98 helyett 118 Nm.  

Ennek a teljesítménytöbbletnek köszönhetően az általunk is tesztelt i10-nél jobban megy az új. A gyorsulása közel három másodpercet javult, 12,8 másodperc alatt elérheti a 100-as tempót. A jármű végsebessége 151-ről 164 km/órára nőtt. Ennek ellenére az 1,2-es fogyasztása ugyanúgy 5 liter, mint a kisebbnél.