Már tegnap leleplezték
Már tegnap leleplezték
Fotó megosztása:
Farmotor helyett beáll a sorba
Farmotor helyett beáll a sorba
Fotó megosztása:
Több kép a galériában!
Több kép a galériában!
Fotó megosztása:
A VW-logó fékezésnél világít!
A VW-logó fékezésnél világít!
Fotó megosztása:
Pozsonyban gyártják
Pozsonyban gyártják
Fotó megosztása:
Farmotor helyett beáll a sorba
Tavaly ősszel Frankfurtban mutatta be a Volkswagen új kisautóját,
az up!-ot. A háromajtós tanulmány különlegessége VW Bogárra emlékeztető a farmotor, és hátsókerék-hajtás volt, de úgy tűnik, hogy ez a megoldás nem jut el az utcára.
Az ok a költségcsökkentés – a VW-nél is igyekeznek a lehető legkevesebb alkatrészből felépíteni a legtöbb különböző modellt, így az up! Valamelyik másik, elsőkerék-hajtású modellel osztozik majd közös platformon.
Az up! orrába a Volkswagen várhatóan 1,2 literes turbós erőforrást szerel, amely 55 lóerő környékén teljesít – ez még városi miniautónak sem sok, de legalább a fogyasztásra nem lesz panasz.