A 19 éves srác autószerelő, így hozta össze a Samarát. Saját készítésű lökhárítókat szerelt fel, ezért is látszik a házimunka itt-ott nem maximalista minősége. Viszont az biztos, hogy merészek a formák.
Sőt azt is elhiszem, hogy a ronda négyajtós Samara eredeti kockaalakjához képest javult az autó légellenállása. Elég ránézni a hátsó lökhárító szépen vezetett vonalára. Műanyagból még küszöbök és a hátsó szélvédőre árnyékoló került a kocsira.
Pontosabban még valami, elöl a nagy fényszórók helyére műanyagba ágyazott Hella DE fényszórók kerültek, a hátsó lámpák szintén a Hella univerzális termékei.
A lámpamaszkokat szintén Alekszej csinálta. Elmondása szerint elsőre nem akart ennyire durván eltávolodni a gyári formáktól, menet közben lendült bele.
Mutatta a motorháztetőt, amelyre így lényegében fölösleges a morcosítás, de ez még a teljes átalakítás előtt készült el. A lemez és lakatosmunkát is együtt csinálta a barátaival, letisztították a kasztnit, eltüntettek minden jelvényt, feliratot, díszlécet, antennát, kilincset.
Az oroszok nagyon tudják a Lada motorokat tuningolni. A VAZ 21099 motorja egy a VAZ 21083-ban bemutatott 1,5 literes, 70 lovas erőforrás – legalábbis eredetileg.
Alekszej átépítette a blokkot, a végeredmény 2,0 liter hengerűrtartalom és kábé 130 lóerő. A sportkipufogó rendszer egyedi gyártmány.
A futóműben vágott rugókkal ültetett, beszerelt egy toronymerevítőt és 7×17 colos Kosei K1-TS felniket választott.
Az utastér kései Lada Samara, a tulaj srác a kárpitokon változtatott, beszerelt egy sportkormányt, valamint Pioneer fejegységet, DLS hangszórókat, monitort és játékkonzolt.