Kimi Räikkönen a majdnem biztos győzelmet veszítette el a Francia Nagydíjon, miután a jobboldali kipufogója kiszakadt a helyéről, és a motor legyengült. A második hely így is meglett, de a motornak annyi, cserére szorul.

Elméletileg Räikkönen motorjának még a következő, Brit Nagydíjat is teljesítenie kellene, mielőtt kicserélhetik, de a csapatnál úgy döntöttek, hogy inkább nem kockáztatnak.

„Hát igen, egy ilyen megterhelő futam után után nagyon valószínű, hogy cserélnünk kell, ki kell játszanunk a jokerünket” – utalt a csapatfőnök, Stefano Domenicali az idén életbe lépett új szabályra, amely szerint az idény első nem tervezett motorcseréje nem jár büntetéssel.

Íme az F2008!
Domenicali sem tudja, mi történt

Domenicali sem tudja, mi történt

Domenicali sem tudja, mi történt


Domenicali azt viszont egyáltalán nem tudja, hogy tulajdonképpen mi is történt az autóval, a csapat nagyjából a sötétben tapogatózik.

„Sajnos elég nehéz átlátni az esetet, és külön nehezíti a dolgot, hogy a verseny felében folyamatosan estek szét, potyogtak le a darabok, így nem sok minden van a kezünkben, a nyomok szét vannak szórva valahol a pályán. Megpróbáljuk elemezni a történteket, de egyelőre nem tudunk sokat.”