Koszosan, de szárazon megnyerő a motor
Koszosan, de szárazon megnyerő a motor
Fotó megosztása:
Behozza az árát a külső-belső kipucolás
Behozza az árát a külső-belső kipucolás
Fotó megosztása:
Egy-másfél nap a teljes kárpittisztítás a száradás miatt
Egy-másfél nap a teljes kárpittisztítás a száradás miatt
Fotó megosztása:
Telefonon egészen más összegről volt szó
Telefonon egészen más összegről volt szó
Fotó megosztása:
Elsőre egy erősen fájó árat mondtak
Elsőre egy erősen fájó árat mondtak
Fotó megosztása:
Butaság az elvárt vételárnál sokkal drágábban hirdetni egy autót
Butaság az elvárt vételárnál sokkal drágábban hirdetni egy autót
Fotó megosztása:
1,7 millió alatt nem is hirdetnek Corollákat
1,7 millió alatt nem is hirdetnek Corollákat
Fotó megosztása:
1,4-es, ez a legnépszerűbb motor
1,4-es, ez a legnépszerűbb motor
Fotó megosztása:
Nem volt törve, csak egy kis horzsolás érte
Nem volt törve, csak egy kis horzsolás érte
Fotó megosztása:
Útszél: itt ingyenes a hirdetés
Útszél: itt ingyenes a hirdetés
Fotó megosztása:
Élénk a kereslet az 1-2 milliós használt autókra
Élénk a kereslet az 1-2 milliós használt autókra
Fotó megosztása:
Klíma, szervizkönyv, alacsony fogyasztás
Klíma, szervizkönyv, alacsony fogyasztás
Fotó megosztása:
2 099 000 forint maradt az irányára
2 099 000 forint maradt az irányára
Fotó megosztása:
A nepperek ráugrottak, mert kevés a jó Corolla
A nepperek ráugrottak, mert kevés a jó Corolla
Fotó megosztása:
Két hónapja nem vitte el senki
Két hónapja nem vitte el senki
Fotó megosztása:
Kutya baja nem volt, csak már nincs rá szükség
Kutya baja nem volt, csak már nincs rá szükség
Fotó megosztása:
Eladják, mert gazdája céges autót kapott
Eladják, mert gazdája céges autót kapott
Fotó megosztása:
Az AAA használtautó-kereskedő hálózat hazai első féléves adataiból nemcsak az derül ki, hogy egyre növekszik a női vásárlók aránya – a tavalyi 31-ről idén már 34 százalékra nőtt -, hanem az is, hogy valóban különbség van a nemek között az autóvásárlási preferenciákban.
A értékesítési adatok szerint a férfiak által leginkább vásárolt használtautók listája a következőképpen fest: Opel Astra, Suzuki Swift, Suzuki Ignis, Ford Focus és Suzuki Wagon R+. A női vásárlók top 5-ös listáján szinte ugyanezen típusok szerepelnek: a nők leginkább a Suzuki Swiftet, másodikként az Opel Astrat, harmadikként az Ignist, negyedikként a Peugeot 307-est és végül az Opel Corsat vásárolják a legszívesebben, ha használt járművet akarnak venni.
Míg az öt legnépszerűbb típusnál inkább csak a sorrendben van különbség, vannak olyan autók is, amelyek kimondottan a női vásárlókra jellemzőek. A használtautó-eladások alapján tipikus nőies típusok az Opel Corsa, a Daewoo Matiz, a Toyota Yaris és a Citroen C3.
„Nemrégiben olvastam arról egy cikket, hogy nincsenek tipikus női autók, de mi autókereskedők nem így tapasztaljuk. Igenis vannak olyan autók, amelyek alakjukban és felszereltségükben inkább a nők igényeihez illeszkednek jobban. A nők nagyon praktikusan szemlélik az életet, gondoljunk például egy női táskára, mely akár egész életmentő felszerelést is rejthet. Éppen ezért a nők esetében az autóválasztásnál fő szempontként az esztétikum mellett megjelenik a praktikum, vagyis hogy egy autó legyen biztonságos, ne fogyasszon sokat, ugyanakkor egy család is remekül elférjen bele, és nem utolsósorban legyen könnyen parkírozható. A fent említett típusok minden szempontból megfelelnek ezeknek az elvárásoknak” – mondta Markó Zoltán, a cég magyarországi ügyvezetője.
A legnépszerűbb uniszex autó az AAA-nál a Peugeot 206-os volt, ezt a modellt a férfiak és a nők is egyaránt szívesen választották.