Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Fotó megosztása:
Rosberg a Williamsnél marad
Fotó megosztása:
Nakajima pilótaállást kapott
Fotó megosztása:
Egy versenyt már teljesíett
Fotó megosztása:
Műsor nem lesz, csak munka
Fotó megosztása:
Január 22-én jöhet az új járgány
Fotó megosztása:
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Fotó megosztása:
Egyértelmű a fejlődés
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nakajima jól szerepel
Fotó megosztása:
Ők lesznek a harmadik erő?
Fotó megosztása:
2010-ben oda megy, ahol győzhet
Fotó megosztása:
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Fotó megosztása:
Jobb autó kell
Fotó megosztása:
Kétlaki lesz a csapat
Fotó megosztása:
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ez már a végleges verzió
Fotó megosztása:
Szoros verseny vár az FW30-ra
Fotó megosztása:
A megszokott kék-fehér autó
Fotó megosztása:
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Fotó megosztása:
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Fotó megosztása:
Hatszázadszorra a pályán
Fotó megosztása:
Monaco igazi Williams-pálya
Fotó megosztása:
Rosberg sokat vár
Fotó megosztása:
Kutya baja
Fotó megosztása:
Monaco csak ígéret maradt
Fotó megosztása:
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Fotó megosztása:
Elégedetlenek
Fotó megosztása:
Go East!
Fotó megosztása:
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Fotó megosztása:
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
Fotó megosztása:
Legfeljebb részvényeket adnának el
Fotó megosztása:
Maradna még pár évig
Fotó megosztása:
Nem veti szét a boldogság
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A GPWeek kérdésére, hogy szerinte 2009-ben valóban a bajnokságért küzdhet-e majd a csapat, így válaszolt.
„Van most ennél fontosabb gondunk is, jó lenne visszatérni a helyes irányba. Annál biztosan jobban teljesíthetünk, mint most, főképp a szabályváltozások miatt. Nagy lehetőség lesz, hogy egy jó autóval álljunk elő” – mondta.
Rosberg tehát jövőre, negyedik idényében is a csapatnál marad: „A jövőm itt van… legalábbis jövőre. Azután majd meglátjuk.”