Sir Frank Williams a Forma-1 utolsó igazi privát csapatát vezeti, és úgy gondolja hogy ez a következő néhány évben nem is fog megváltozni.
A 30., jubileumi idényét töltő csapat mára igazi unikumnak számít, hiszen a mezőnyben túlnyomó többségben vannak a gyári csapatok, sőt még a hasonló gyökerekkel rendelkező McLaren nagy része is a Mercedes, és bahreini befektetők kezében van.
Sir Frank azonban a szűkösebb források, és az emiatt gyengébb szereplés ellenére sem gondol eladásra:
Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Rosberg tehetségét mindenki elismeri
Fotó megosztása:
Rosberg a Williamsnél marad
Rosberg a Williamsnél marad
Fotó megosztása:
Nakajima pilótaállást kapott
Nakajima pilótaállást kapott
Fotó megosztása:
Egy versenyt már teljesíett
Egy versenyt már teljesíett
Fotó megosztása:
Műsor nem lesz, csak munka
Műsor nem lesz, csak munka
Fotó megosztása:
Január 22-én jöhet az új járgány
Január 22-én jöhet az új járgány
Fotó megosztása:
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Sir Frank autói 30 éve a pályán
Fotó megosztása:
Egyértelmű a fejlődés
Egyértelmű a fejlődés
Fotó megosztása:
Nakajima jól szerepel
Nakajima jól szerepel
Fotó megosztása:
Ők lesznek a harmadik erő?
Ők lesznek a harmadik erő?
Fotó megosztása:
2010-ben oda megy, ahol győzhet
2010-ben oda megy, ahol győzhet
Fotó megosztása:
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Head és Rosberg is a sikerre hajt
Fotó megosztása:
Jobb autó kell
Jobb autó kell
Fotó megosztása:
Kétlaki lesz a csapat
Kétlaki lesz a csapat
Fotó megosztása:
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Csapattársak lehettek volna itt is, ott is
Fotó megosztása:
Ez már a végleges verzió
Ez már a végleges verzió
Fotó megosztása:
Szoros verseny vár az FW30-ra
Szoros verseny vár az FW30-ra
Fotó megosztása:
A megszokott kék-fehér autó
A megszokott kék-fehér autó
Fotó megosztása:
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Pontszerzés jöhet Sepangban is
Fotó megosztása:
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Hosszú kapcsolatot szeretnének
Fotó megosztása:
Hatszázadszorra a pályán
Hatszázadszorra a pályán
Fotó megosztása:
Monaco igazi Williams-pálya
Monaco igazi Williams-pálya
Fotó megosztása:
Rosberg sokat vár
Rosberg sokat vár
Fotó megosztása:
Kutya baja
Kutya baja
Fotó megosztása:
Monaco csak ígéret maradt
Monaco csak ígéret maradt
Fotó megosztása:
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Csúnyán eljelentéktelenedtek
Fotó megosztása:
Elégedetlenek
Elégedetlenek
Fotó megosztása:
Go East!
Go East!
Fotó megosztása:
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Kezdi elveszíteni a lelkesedését?
Fotó megosztása:
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
2009-ben ad utolsó esélyt a csapatnak
Fotó megosztása:
Legfeljebb részvényeket adnának el
Legfeljebb részvényeket adnának el
Fotó megosztása:
Maradna még pár évig
Maradna még pár évig
Fotó megosztása:
Nem veti szét a boldogság
Nem veti szét a boldogság
Fotó megosztása:
Maradna még pár évig
„A következő néhány évben biztosan nem” – állítja.
A kérdés egyébként az izlandi Baugur pénzcsoport és a csapat egyre szorosabb kapcsolata miatt merülhetett fel egyáltalán, de a csapatfőnök szerint ha lesz is valami üzlet, „akkor is csak részvényeket adnánk el, a Williams név az F1-ben maradna”. Persze azt is hozzáteszi a száguldó cirkuszban már 40 éve dolgozó Williams, hogy sem ő, sem tulajdonostársa, a csapat másik irányítója, Patrick Head sem lesz már fiatalabb.
Williams egyébként kizártnak tartja, hogy a jelenleg GP2-es csapatot igazgató fia, Jonathan átvenné majd az F1-es projekt vezetését, ő ugyanis „túl finom ember az F1-hez”.