Módosított a célokon
Fotó megosztása:
Ezután biztosra menne
Fotó megosztása:
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
Fotó megosztása:
Schumacheri pályát szeretne
Fotó megosztása:
Javítani kell
Fotó megosztása:
Itt győzött először
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mindenképp halasztana
Fotó megosztása:
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Fotó megosztása:
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Fotó megosztása:
Még semmi sem biztos
Fotó megosztása:
Otthon megint villantana
Fotó megosztása:
Alonso szereti az utcai pályákat
Fotó megosztása:
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
Fotó megosztása:
Symonds magasra céloz
Fotó megosztása:
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
Fotó megosztása:
Jobb autó, jobb csapat?
Fotó megosztása:
Félreismerik
Fotó megosztása:
Piquet-nek van félnivalója
Fotó megosztása:
Mindketten mehetnek
Fotó megosztása:
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Fotó megosztása:
A végére alig látott
Fotó megosztása:
Piquet helyett di Grassi jön
Fotó megosztása:
Nem túl hihető
Fotó megosztása:
Átadja az irányítást
Fotó megosztása:
Elmaradt a teljesítmény
Fotó megosztása:
Az ismétlés nem valószínű
Fotó megosztása:
Bármi előfordulhat
Fotó megosztása:
Mi van a háttérben?
Fotó megosztása:
Nagy célok 2009-re
Fotó megosztása:
Még csiszolódnia kell
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ennek ellenére Alonso és Nelsinho Piquet a legjobban felkészült versenyző lehet majd a hétvégén az új utcai pályán, a csapat ugyanis csúcsszimulátort bérelt Valencia előtt.
A hírek szerint Alonso nemrég egy egész napot töltött az egykori Benetton- és Simtek-főnök Nick Wirth által működtetett angliai szimulátorban. A világ legjobbjaként számon tartott gépezet a repülőgép-szimulátorokhoz hasonló, képes kanyarról kanyarra, bukkanóról bukkanóra modellezni a pályákat.
„A szimuláció és a valóság közti hasonlóság 95 százalék feletti, attól függően, hogy mennyi adatunk van” – mondta Wirth a szerkezetről.
A spanyol Marca szerint a Renault-nak napi 7500 eurójába (1,75 millió Ft) került Piquet és Alonso virtuális autóztatása.