Csakhogy a vevők nem szeretnek várni, így vélhetően lépni akarnak. Az S5-ben ezért lecserélték a 4,2-es V8-as motort, annak erősebb, különlegesebb változatára, amely a korábbi RS4-ben is szerepelt. Ezt tesztelhették az újságírók.
Míg az Audi S5 354, addig az S5 Evo 420 lóerős. Ezen túlmenően a kocsiban nem hagyományos, hanem a cég új fejlesztésű hétfokozatú duplakuplungos váltója szerepelt. Az utastérből három fokozatban lehetett állítani az autó beállításait, a váltás sebességét, a futómű keménységét. A tesztautó látványra egy S5-volt, így a külső és belső kialakítása is, ahogy az összkerékhajtás is, amely előre a nyomaték 40, hátra a 60 százalékát juttatja.
Várhatóan hamarosan piacra is kerül az autó, hiszen ha csak valami egyszerű próbáról lenne szó, miért építettek volna mindjárt négy tesztautót az új technikával?