Módosított a célokon
Módosított a célokon
Fotó megosztása:
Ezután biztosra menne
Ezután biztosra menne
Fotó megosztása:
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
A főnöknek sem tetszett a hockenheimi produkció
Fotó megosztása:
Schumacheri pályát szeretne
Schumacheri pályát szeretne
Fotó megosztása:
Javítani kell
Javítani kell
Fotó megosztása:
Itt győzött először
Itt győzött először
Fotó megosztása:
Mindenképp halasztana
Mindenképp halasztana
Fotó megosztása:
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Tízmilliókat kaszál Alonso sikerén
Fotó megosztása:
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Di Grassi és Grosjean várja a lehetőséget
Fotó megosztása:
Még semmi sem biztos
Még semmi sem biztos
Fotó megosztása:
Otthon megint villantana
Otthon megint villantana
Fotó megosztása:
Alonso szereti az utcai pályákat
Alonso szereti az utcai pályákat
Fotó megosztása:
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
A Renault felfelé, a BMW lefelé tart
Fotó megosztása:
Symonds magasra céloz
Symonds magasra céloz
Fotó megosztása:
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
A világ legjobb szimulátorába ülhettek be
Fotó megosztása:
Jobb autó, jobb csapat?
Jobb autó, jobb csapat?
Fotó megosztása:
Félreismerik
Félreismerik
Fotó megosztása:
Piquet-nek van félnivalója
Piquet-nek van félnivalója
Fotó megosztása:
Mindketten mehetnek
Mindketten mehetnek
Fotó megosztása:
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Az elnök egyelőre még támogatja a csapatot
Fotó megosztása:
A végére alig látott
A végére alig látott
Fotó megosztása:
Piquet helyett di Grassi jön
Piquet helyett di Grassi jön
Fotó megosztása:
Nem túl hihető
Nem túl hihető
Fotó megosztása:
Átadja az irányítást
Átadja az irányítást
Fotó megosztása:
Elmaradt a teljesítmény
Elmaradt a teljesítmény
Fotó megosztása:
Az ismétlés nem valószínű
Az ismétlés nem valószínű
Fotó megosztása:
Bármi előfordulhat
Bármi előfordulhat
Fotó megosztása:
Mi van a háttérben?
Mi van a háttérben?
Fotó megosztása:
Nagy célok 2009-re
Nagy célok 2009-re
Fotó megosztása:
Még csiszolódnia kell
Még csiszolódnia kell
Fotó megosztása:
Jobb autó, jobb csapat?
A Forma-1 idén példátlanul szoros középmezőnyében hatalmas csata folyik a három „érinthetetlen” csapat mögötti legjobb negyedik helyért. Év elején a Red Bull tűnt a legesélyesebbnek erre, de mostanra visszacsúsztak, a javuló Renault és az idény során legnagyobbat fejlesztő Toyota között folyik a harc.
A japán csapat van jobb helyzetben, hiszen az Európa Nagydíjon mindkét versenyzőjük pontot szerzett, míg a francia alakulat üres kézzel távozott Valenciából. A Renault-nál azonban a tízpontos hátrány ellenére is bíznak a felzárkózásban, a technikai főnök, Pat Symonds szerint a most következő két helyszín, Belgium és Olaszország, nem fekszik majd a toyotásoknak.
„A Toyota teljesítménye eddigi pályafutása során egyfolytában ingadozott, talán idén kevésbé. Tudjuk, hogy a nagy leszorítóerőt kívánó pályákon jól mennek, ez Magyarországon is jól látszott. Valenciában viszont péntektől kezdve egyik versenyzőjük sem volt elégedett, csak a futamon jött össze az eredmény.”
Symonds persze tudja, hogy nem lehet elkiabálni semmit.
„Sosem becsülünk alá senkit, tudjuk, hogy az összes riválisunkat tisztelettel kell kezelni, és hogy kemény a küzdelem. De hiszem, hogy legyőzhetjük a Toyotát, hiszem, hogy alapvetően jobb a mi autónk, jobb csapat vagyunk – persze nem lesz könnyű.”