„Évi 600 ezer darab Golf VI-ot fog eladni a Volkswagen” – ezt Detlef Wittig, a konszern értékesítési vezetője mondta az Automobilwoche című német lapnak. Az alsó középkategória meghatározó modelljének legújabb változatát ősszel a Párizsi Autószalon leplezik le hivatalosan, majd azonnal megkezdik az értékesítést is.
Bár Németországban a korábbinál 200 euróval drágább 16 500 eurós árral kezdődik a forgalmazás, ez az érdeklődést nem befolyásolja. Már az idei csonka évben 100 ezer vevőhöz eljut a Golf VI, árulta el Wittig.
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
Fotó megosztása:
Az amerikai sivatagban már tesztelik
Az amerikai sivatagban már tesztelik
Fotó megosztása:
Mardnak az alapvető jegyek
Mardnak az alapvető jegyek
Fotó megosztása:
Ez is látványterv
Ez is látványterv
Fotó megosztása:
Túl merész, újra tervezik
Túl merész, újra tervezik
Fotó megosztása:
Háromajtós és kombi is lesz
Háromajtós és kombi is lesz
Fotó megosztása:
Csak turbós motorokkal
Csak turbós motorokkal
Fotó megosztása:
Hamarosan az ötödik is háttérbe vonul
Hamarosan az ötödik is háttérbe vonul
Fotó megosztása:
Tavaly már 25 milliónál járt a Golf
Tavaly már 25 milliónál járt a Golf
Fotó megosztása:
A Golf Plus is utódot kap
A Golf Plus is utódot kap
Fotó megosztása:
A padlólemezét megtartják
A padlólemezét megtartják
Fotó megosztása:
Ma már az új Polo is nagyob az első Golfnál
Ma már az új Polo is nagyob az első Golfnál
Fotó megosztása:
Állítólag ilyen lesz...
Állítólag ilyen lesz...
Fotó megosztása:
Ezek már gyári képek
Ezek már gyári képek
Fotó megosztása:
A lámpákat a rokonoktól kölcsönözték
A lámpákat a rokonoktól kölcsönözték
Fotó megosztása:
Sciroccós belső
Sciroccós belső
Fotó megosztása:
Nem változtattak sokat
Nem változtattak sokat
Fotó megosztása:
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
A hatodik generációs Golf a Volkswagen konszern legfontosabb modellje, az európai lépcsőzetes bevezetés után Afrikában, Ázsiában, Ausztráliában és Észak-Amerikában is piacra kerül. Tavaly 580 ezer Golfot adtak el világviszonylatban és jelenleg is kiemelkedően jól fogy a modell, így a plusz 20 ezer darab önmagában nem hozna átütő sikert a német gyártónak, ám az új változatot a korábbiaknál sokkal olcsóbban tudják majd gyártani.
Jelenleg 48 munkaóra alatt készül el egy Golf, ami kifejezetten rossz érték, a hatos Golf esetében a cél, hogy fele ennyi idő alatt összeszereljék, illetve elmaradjanak olyan költségek, mint az ajtók pótlólagos beállítása, ami autónként 300 eurójába kerül a Volkswagennek.