Nem meglepő módon továbbra is a Lexus vevői a leginkább márkahű vásárlók, hiszen évek óta az élen végeznek ezekben az összevetésekben. A J.D. Power kutatócég legújabb felmérésében 2008 első negyedévében vizsgálták a luxusautók eladásait. Az számít márkahűnek, aki a vizsgált időszakban autót cserélt, de a meglévő járműve gyártójánál vásárolt újat.
A Lexusnál ez az érték ezúttal 48 százalékos volt, ami az első helyet jelentette. Mögötte két legfőbb konkurense, a BMW (44%) és a Mercedes következik (41,2%). Érdekes módon a harmadik európai nagyágyú, az Audi alig 23 százalékos értéket ért el.
A legrosszabbul a SAAB szerepelt, ahol a tulajdonosok alig tíz százaléka vásárolt újra a márka autói közül. A legjobb amerikai a Cadillac lett, amely a 37,3 százalékos mutatójával a negyedik helyre volt jó.
A lojalitási rangsor: | |
1. Lexus | 48,0% |
2. BMW | 44,0% |
3. Mercedes-Benz | 41,2% |
4. Cadillac | 37,3% |
5. Porsche | 36,9% |
6. Acura | 29,3% |
7. Lincoln | 28,2% |
8. Audi | 22,7% |
9. Infiniti | 20,7% |
10. Volvo | 20,0% |
11. HUMMER | 16,8% |
12. Land Rover | 15,6% |
13. Jaguar | 14,2% |
14. SAAB | 8,8% |