Az egyik a Corsa GSi és OPC-változataiban használt 1,6-os turbómotor lesz, amely itt most 180 lóerős teljesítménnyel szerepel. Ennél sokkal izgalmasabb viszont az a dízelmotor, amelyet a FIAT-tal közösen fejlesztettek, és amely már a Saabnál be is mutatkozott, mi pedig már teszteltük is.
Bár 2.0 BiTurbónak hívják ez a motor csupán 1910 köbcentis, így igazán figyelemreméltó a 190 lóerős teljesítmény, illetve a hozzá tartozó 400 Nm-es nyomaték. Ahogy a neve is mutatja, két turbó alkalmazásával érték el ezt a nagyobb motorokat idéző erőt, a kisebb feltöltő az alapjárathoz közelebb, a nagyobb magasabb fordulatszámon üzemel.
További újdonság, hogy októberben megismerjük az Insignia környezetbarátabb, igazán alacsony fogyasztású változatát, az ecoFLEX-kivitelt. Egyelőre erről nem sokat tudni, de elképzelhető, hogy a nemrég megújult Astra ecoFLEX 1,7-es dízelmotorját örökli.