A főszereplők
A főszereplők
Fotó megosztása:
Szinte csak a rajt volt sima
Szinte csak a rajt volt sima
Fotó megosztása:
Nagyot versenyeztek
Nagyot versenyeztek
Fotó megosztása:
Alonsónak összejött!
Alonsónak összejött!
Fotó megosztása:
Boldog triumvirátus
Boldog triumvirátus
Fotó megosztása:
Webber és Barrichello is kiesett
Webber és Barrichello is kiesett
Fotó megosztása:
Így alakult!
Így alakult!
Fotó megosztása:
A Williamsnél a büntetésen sem buktak
A Williamsnél a büntetésen sem buktak
Fotó megosztása:
Kovalainen névtelenül autózott
Kovalainen névtelenül autózott
Fotó megosztása:
A szerelő nem sérült meg
A szerelő nem sérült meg
Fotó megosztása:
Káosz a Ferrarinál
Káosz a Ferrarinál
Fotó megosztása:
Két évet vártak a győzelemre
Két évet vártak a győzelemre
Fotó megosztása:
Nakajima is elcsípett egy pontot
Nakajima is elcsípett egy pontot
Fotó megosztása:
Nem sokat ért a bajnoki áldás
Nem sokat ért a bajnoki áldás
Fotó megosztása:
Trullinak nem jött be
Trullinak nem jött be
Fotó megosztása:
Előzni is lehetett
Előzni is lehetett
Fotó megosztása:
Hamilton "visszakapta" a Belgiumban elvesztett pontokat
Hamilton "visszakapta" a Belgiumban elvesztett pontokat
Fotó megosztása:
A toyotásoknak nem tetszett az eset
A toyotásoknak nem tetszett az eset
Fotó megosztása:
Európában is jó lenne?
Európában is jó lenne?
Fotó megosztása:
Elengedést várt...
Elengedést várt...
Fotó megosztása:
Siker minden szempontból
Siker minden szempontból
Fotó megosztása:
Európában is jó lenne?
Bernie Ecclestone keményen dolgozik, hogy a távol-keleti F1-es versenyek közül minél több estére kerüljön, ezzel ugyanis az európai törzsközönség számára hajnali-reggeli időpontról a sokkal nagyobb nézettséggel kecsegtető délutáni helyre kerülhetnek a televíziós közvetítések.
A Forma-1 urának azonban esze ágában sincs Európában is ilyen futamokat szervezni. Nem úgy a McLaren főnökének, akire óriási hatással volt a villanyfényes szingapúri pálya. Ron Dennis az öreg kontinensen is szeretne éjszakai versenyt.
„Európában is lehetne ilyet csinálni, északára helyezni a versenyt, és áttenni a közvetítéseket. Még csillogóbbá válhatna a Forma-1. Bebizonyosodott, hogy működik az egész, a modellt ezután bárhol alkalmazhatjuk. Igazán lenyűgöző volt a világítás, alig volt olyan hely, ami ne nézett volna ki jobban, amikor szépen ki volt világítva” – nyilatkozta Dennis.
Míg a McLaren-főnök Szinagpúrrról áradozik, addig Ecclestone az éjszaki versenyekért folyó hadjáratában csatát vesztett a hétvégén, ugyanis a Maláj Nagydíj szervezői mégsem akarnak áttérni a sötétben rendezett futamra, inkább csak későbbre tennék azt.
„A verseny még nappali fénynél, este hét körül ér majd véget, ami az európai közönség számára délelőtt 10 órát jelent. Nem hagyjuk magunkat” – mondta Szingapúrban a sepangi pálya vezetője, Datuk Mokhzani Mahathir, aki szerint állítólag Ecclestone is belement a kompromisszumba.
A dolog akár hihető is lehet, ugyanis az Ausztrál Nagydíj szervezői is hajthatatlanok voltak a kérdést illetően, Melbourne-ben is csak néhány órával későbbre helyezték a futamot 2009-re, és Bernie így is szerződést hosszabbított velük, a nagydíj ejtésére vonatkozó fenyegetését nem váltotta be. De ha bukik is Sepang, ott van még Suzuka…